Minimoto träff i Stockholm.

Här diskuterar vi kommande träffar och event, även bankörningar.
Magyar

Jag köpte en Blata-quad i helgen och efter 15 minuters körning i regn så vill jag bara köra mer <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->. Är någon intresserad av att köra lite i helgen om vädret tillåter? Antingen kör vi på en lite avskild område på gatan (förslag mottages tacksamt) eller så kör vi på bana i Eurostop Arlanda (Outlet Village) för 100:-/heldag. För dem som saknar minimoto kan man köra 3x10min för 180:-.
<a href='index.php?showtopic=40314'><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->4-hjuling, bandpasslåda, styrväxel, AC, GSM-larm SÄLJES<!--fontc--></span><!--/fontc--><!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
Magyar

Hmm... attans vilket svagt intresse. Är det ingen som har uptäckt nöjet med minimoto? <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
<a href='index.php?showtopic=40314'><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->4-hjuling, bandpasslåda, styrväxel, AC, GSM-larm SÄLJES<!--fontc--></span><!--/fontc--><!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
Walkire

skulle var kul att prova..har ingen tyvärr så då kan jag ej ställa upp...annars hade det varit intressant..
Alexis Ulloa
Honda Civic HB-93
Så SLÖ!!!
Skriv svar