spontanträff norra sverige?
Vet att det inte direkt vimlar av medlemmar här uppe i "kalla" norrland men tänkte ändå se om det inte är några som är sugna på en träff? Min tanke var Ö-vik, umeå eller skellefteå? Nog borde det väl finnas fler än alfaklubbens 7 bilar här runt omkring? :whatever: Nåväl förslag och idéer släppes härmed lös! 
Christer Jernberg
- Mordiiax
- Bil: Civic -15
- Namn: Johan Mähler
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 30 times
- Kontakt:
Vart bor du då? www.compello.se kanske vore stället för dig! 
Sen har du ju Onsdagsbuset på Mittsverigebanan. 18-22 varje onsdag är det 201m drag, bankörning, db drag (ibland), utställning utav klubbar, visning av bilar från företag osv osv
Sen har du ju Onsdagsbuset på Mittsverigebanan. 18-22 varje onsdag är det 201m drag, bankörning, db drag (ibland), utställning utav klubbar, visning av bilar från företag osv osv
Honda Civic Tourer -15
Tidigare Honda: Civicar, CRX, CTR, CR-V, S2000 & Accorder.
HPC IRC CREW
Tidigare Honda: Civicar, CRX, CTR, CR-V, S2000 & Accorder.
HPC IRC CREW
aktiviteten är inte sådär jätte hög här uppe måste jag säga! avståndet mellan städerna är väl den mest bidragande faktorn till att det är såhär...
Men blir vi ett gäng så kör vi!
Har lagt ut en tråd gällandes en träff i samband med wheels i umeå den 30 juni!
Vart håller du till?
Mvh Ali
Men blir vi ett gäng så kör vi!
Har lagt ut en tråd gällandes en träff i samband med wheels i umeå den 30 juni!
Vart håller du till?
Mvh Ali
hej ali. du vet ju vart jag håller till. Du satt ju här för ett tag sen i ludret med beundrande blickar
Är polarn din nöjd med min gamla BMW? 
Mittsverigebanan kändes aningen för långt bort för en snabbtur från Umeå men till weels får vi se till att det blir folk. Vore som sagt kul med en träff!
Mittsverigebanan kändes aningen för långt bort för en snabbtur från Umeå men till weels får vi se till att det blir folk. Vore som sagt kul med en träff!
Christer Jernberg