Motor lampan lyser
Hejsan..jag önskar att nån kan hjälpa mig.....
när jag va ute och körde igår..så stannade jag.....och stängde av bilen...startade sendan bilen igen...och då lyser motor lampan..*den gula lampan i panelen*
vad är fel...?
när ajg sendan kör där ifrån så lägger jag i 1.an..och kör i väg...med kanin hopp..gasar viadre då går den bra...lägger i 2.an så gör den samma och gasra på så går den bra...what it the problem????
när jag va ute och körde igår..så stannade jag.....och stängde av bilen...startade sendan bilen igen...och då lyser motor lampan..*den gula lampan i panelen*
vad är fel...?
när ajg sendan kör där ifrån så lägger jag i 1.an..och kör i väg...med kanin hopp..gasar viadre då går den bra...lägger i 2.an så gör den samma och gasra på så går den bra...what it the problem????
Tom Alexander Grapendal
Läs felkoden på datorboxen när motorlampan tänds...
boxen sitter under mattan där passageraren har sina fötter..
läs hur många ggr den lilla lysdioden i det lilla runda fönstret i mitten av boxen blinkar
blink blink blink paus blink blink blink paus osv.. då e det felkod 3
kolla vad det är för kod och återkom
boxen sitter under mattan där passageraren har sina fötter..
läs hur många ggr den lilla lysdioden i det lilla runda fönstret i mitten av boxen blinkar
blink blink blink paus blink blink blink paus osv.. då e det felkod 3
kolla vad det är för kod och återkom
<a href='http://www.streetworks.se' target='_blank'><span style='font-size:14pt;line-height:100%'>www.StreetWorks.se</span></a>
<span style='color:red'>Marcus Pettersson</span>
<span style='color:blue'>CRX DELSOL ESI -93</span>
<span style='color:red'>Klippan</span>
<span style='color:red'>Marcus Pettersson</span>
<span style='color:blue'>CRX DELSOL ESI -93</span>
<span style='color:red'>Klippan</span>