Felkod CRX VT
Tackar.. så såg inte min felkodslista ut till crx.. Det är då lambdasonderna som är kassa!
Edit: har kollat i fel rep.bok har tittat på non vt
/Niklas
/Niklas
Senast redigerad av Gullberg den 25 mars 2006, 10:56, redigerad totalt 1 gånger.
Niklas Gullberg
Köp inga lambdor på Mekonomen, pajar direkt....
Mattias Dahlstedt
Suzuki GSX-R 750 -98
Honda Civic ESI HB -92
Bashan ATV 200cc -07
Säljer stålomspunna bromsslangar av högsta kvalité
Prisexempel: 4 slangar till Civic, CRX mfl. 1000:- inkl frakt
Skicka PM för mer info
Suzuki GSX-R 750 -98
Honda Civic ESI HB -92
Bashan ATV 200cc -07
Säljer stålomspunna bromsslangar av högsta kvalité
Prisexempel: 4 slangar till Civic, CRX mfl. 1000:- inkl frakt
Skicka PM för mer info
<!--QuoteBegin-Gullberg+25 Mar 2006, 10:51:32--><div class='quotetop'>QUOTE(Gullberg @ 25 Mar 2006, 10:51:32)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Tackar.. så såg inte min felkodslista ut till crx.. Det är då lambdasonderna som är kassa!
/Niklas
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=260995"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
nej du har inte felkod 2 och 1 du har felkod 21.... dom långa är tiotal och dom korta är ental altså 21
/Niklas
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=260995"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
nej du har inte felkod 2 och 1 du har felkod 21.... dom långa är tiotal och dom korta är ental altså 21
Kristian, Hondalös.
kod 21.... ställdon för kamaxelläge. Vad är det? Jag har inte bytt kamrem på länge. kan ju tänka mej att kamremmen står fel. hmmm [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... #>/hmm.gif[/img]
Niklas Gullberg