Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Indre drivknut från 2.0 till 2,3
JAg har altså en Accord 2,3i SR -96 och måste byta inre drivknut, det är lite panik och jag har hittat en i närheten från en -96 2,0 liters accord. Passar de mellan?
tacksam för snabbt svar då jag behöver bilen före helgen.
//Rickard
tacksam för snabbt svar då jag behöver bilen före helgen.
//Rickard
Rickard Eriksson
Ingen som vet? Inre drivknuten är samma som till VTI. Ska ju dra på skroten 15 mil bort strax.
Senast redigerad av ridern den 6 oktober 2006, 08:12, redigerad totalt 1 gånger.
Rickard Eriksson
-
Forenademotor.se
- Kontakt:
kolla art nummer i epc där är det inte samma men skulle förvåna mig om det inte är samma i verkligheten bara att de har olka art nummer så Honda kan ta bättre betalt för delar till 2,3àn
där i mot så skiljer det sig på yttre knuten då inta alla 2,0 har abs och det bör din bil ha ??
MVH Peter Israelsson
där i mot så skiljer det sig på yttre knuten då inta alla 2,0 har abs och det bör din bil ha ??
MVH Peter Israelsson
<!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Peter Israelsson<!--sizec--></span><!--/sizec-->
Klågerup ( skåne)
<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Södervidinge.se<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->
ERC <a href="http://www.sodervidinge.se/" target="_blank">Visit My Website</a>
SS 1,24,69
Klågerup ( skåne)
<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Södervidinge.se<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->
ERC <a href="http://www.sodervidinge.se/" target="_blank">Visit My Website</a>
SS 1,24,69
Tackar för infon, gillar kvalitativa inlägg =)
Rickard Eriksson