Små plock på en prelude
Tjena. Har stött på lite funderingar nu när jag håller på å plocka ner bilen inför lack som är en honda prelude -94
Hur får jag dän listorna runt sidofönstrena bak, och fram på dörren med iofs?
Alla andra listor är borta.
Sen spolarmunstyckena på motorhuven. Hur sitter dom? Vågade inte rycka å dra i att allt förmycket om det skulle pajja
Tack på förhand //Stefan
Hur får jag dän listorna runt sidofönstrena bak, och fram på dörren med iofs?
Alla andra listor är borta.
Sen spolarmunstyckena på motorhuven. Hur sitter dom? Vågade inte rycka å dra i att allt förmycket om det skulle pajja
Tack på förhand //Stefan
Senast redigerad av Skede den 11 april 2007, 20:26, redigerad totalt 1 gånger.
Stefan Skedebäck
Tjena! Jag kan nog inte hjälpa dig så mycket men har några frågor till dig dock.
Har själv en likadan Prelude som dig som ska lackas. Har du haft några andra problem med att ta bort saker på bilen? Några tips eller så?
Ska du lacka hela bilen eller bara det yttre av bilen?
Vad har du för färg nu o vad blir det sedan?
Har själv en likadan Prelude som dig som ska lackas. Har du haft några andra problem med att ta bort saker på bilen? Några tips eller så?
Ska du lacka hela bilen eller bara det yttre av bilen?
Vad har du för färg nu o vad blir det sedan?
Andreas Dahm
[b]TEAM LUDER
HPC Östergötland[/b]
Honda Prelude 2.3 4WS
[i]Because Japanese cars are so much better![/i]
[b]TEAM LUDER
HPC Östergötland[/b]
Honda Prelude 2.3 4WS
[i]Because Japanese cars are so much better![/i]
Hmm. njae listorna är vell inte så kluriga att tadän. runt framrutan är mest bara å bända dän lite försiktigt likadant med listen runt bakfönstret. Sen dom två listorna på taket får du sjuta bakåt nån cm då är de bara lyfta dän dom också annars är det bara å ta det lite försiktigt så är det inga problem
Jag ska ju iofs ändå köpa nya tänkte jag för dom ser lite ruttna ut dom gamla listorna.
Det blir en hellack. utvändigt. dörrsidor och sådär. motorrummet kommer dock inte lackas om just nu iallafall iom att jag tänker låta motorn sitta kvar ett tag till.
Just nu är den silver men blir nog bmws madreiviolett eller hur det nu stavas
Nån mörk/svart lila iallafall.
Vad har du gjort med din bil eller har planer på att göra?
//Stefan
Jag ska ju iofs ändå köpa nya tänkte jag för dom ser lite ruttna ut dom gamla listorna.
Det blir en hellack. utvändigt. dörrsidor och sådär. motorrummet kommer dock inte lackas om just nu iallafall iom att jag tänker låta motorn sitta kvar ett tag till.
Just nu är den silver men blir nog bmws madreiviolett eller hur det nu stavas
Vad har du gjort med din bil eller har planer på att göra?
//Stefan
Stefan Skedebäck