Råd om Larm till bil

Frågor om motor, drivlina, fälgar, däck etc. ställer du här
RainesX

Hej igen. det var ett bra tag sedan jag var här inne nu.

Sist jag frågade var det om råd byte av bil.
(frågade dumt nog om en Saab skippade dom tankarna efter frågat om råd här mycket tacksam för er hjälp och hoppas ni kan hjälpa igen)

Hade ju då inte råd att behålla min CTR så jag behövde en billigare bil så jag skaffade mig (nu för kanske 3 månader sedan) en Miata -00:a
Mycket rolig och härlig bil, trots allt cabbe :D (hittade ingen del sol som var i vettigt skick i min närhet D,: )
Anywho, nu är problemet det att jag har fått inbrott i bilen två gånger nu på ca 3 veckor, I av SECURITAS övervakat GARAGE!!!!

första gången stal dom stereon och en av 2 fodral med några brända skivor samt att dom sabbade insidan på förardörren och fönsterhissen
andra gången tog dom ena halvan av ägarbeviset, sista sladden till stereon, det andra fodralet med brända skivor, min solglasögon, en tank bensin samt att dom försökte stjäla bilen och sabbade tändningslåset.

Cabben klarade sig dock båda gångerna tack och lov ^^

Hur som helst som ni kanske förståt så har bilen inget larm (vilket jag tänkte ändra på)

Nu är min fråga om ni har lust att hjälpa mig hitta en firma som kan sätta in ett larm i min bil.
vill inte ha något som enbart är billit för att "skrämma" tjuvar utan vill ha ett som kan göra lite trix. som tex vacker tass och rulla runt om ni förstår vad jag menar.

kraven är.
Fungerande larm som enligt test är bra
Firma som sätter in skall helst finnas runt karlshamn (radie om 0-5mil cirkus)
kupeövervakrning i form av en microvågshistoria som känner av om någon sträcker in armen när den är nercabbad och larmad.
plus lite annat lullul som kan vara bra att ha.

låt tipen rulla är ni snälla ^^

tyvärr ingen Honda denna gången :,( höll mig dock till japanare iaf ^^;
[i]Tommy Wikström[/i]
Sörjer <!--coloro:gray--><span style="color:gray"><!--/coloro-->Civic Type<!--colorc--></span><!--/colorc--> [b]<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b] <!--coloro:gray--><span style="color:gray"><!--/coloro-->-04<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Äger Mazda Mx-5 Miata års-00