Ekonomiplåt (bakskärm)
Tjena Hondafolket äger en honda civic 4dörrars 1.4l -1995, jag kör nissan 180sx så tyvärr kan jag inte riktigt de fräsiga modellnumren på honda bilarna, nu är det så att det har börjat rosta sönder var köper jag bakskärmar i plåt ? Alltså inga widefenders i plast räcker, det behövs inte på denna brukis då entusiastbilen är min tävlingsbil (Nissan) nu blir jag väll påhoppad bara för det
får försvara mig att jag gärna skulle vilja ha en honda hatchback med bur och grejjer 
tack på förhand Andre
tack på förhand Andre
Andre Nordin
tjena! du har antagligen en civic MA8 av årsmodellen och motorstorleken att dömma.shirunai skrev:Tjena Hondafolket äger en honda civic 4dörrars 1.4l -1995, jag kör nissan 180sx så tyvärr kan jag inte riktigt de fräsiga modellnumren på honda bilarna, nu är det så att det har börjat rosta sönder var köper jag bakskärmar i plåt ? Alltså inga widefenders i plast räcker, det behövs inte på denna brukis då entusiastbilen är min tävlingsbil (Nissan) nu blir jag väll påhoppad bara för detfår försvara mig att jag gärna skulle vilja ha en honda hatchback med bur och grejjer
tack på förhand Andre
Jag har en likadan och jag köpte mina bakskärmar på mekonomen. bara att söka på regnumret i deras webbkatalog och klicka dig fram. http://www.mekonomen.se
Kan även finnas på http://www.bildelsbasen.se under reparationsplåt i chassi menyn.
hoppas det hjälpte.
Mvh Dennis
Dennis ljungblad
"D-series Dennis"
I am so D as it can B! oh k!?
Accord CL9 -03
Civic EJ9 D14A4 (såld)
Civic ma8 D16z6 vtec-T ( i garaget)
Civic hb -88 ed7 (skrotad)
Honda Crx ED9 (krockad, skrot, såld)
"D-series Dennis"
I am so D as it can B! oh k!?
Accord CL9 -03
Civic EJ9 D14A4 (såld)
Civic ma8 D16z6 vtec-T ( i garaget)
Civic hb -88 ed7 (skrotad)
Honda Crx ED9 (krockad, skrot, såld)
-
Jay-c
- Bil: Civic EJ9 -96
- Namn: Johannes Carlsson
ad centre har också, tror dom är billigare än mekonomen
kör:
SL1000 Falco, KTM 525, 91 Corvette & en grön 96 Civic 1,4is Sedan
Allt är till salu, det är bara en fråga om rätt pris..
201m: 10.08 116.5 km/h CRX VT
SL1000 Falco, KTM 525, 91 Corvette & en grön 96 Civic 1,4is Sedan
Allt är till salu, det är bara en fråga om rätt pris..
201m: 10.08 116.5 km/h CRX VT