Har EP3an autoreglering på strålkastarna?

Frågor om motor, drivlina, fälgar, däck etc. ställer du här
CrilleD

Jag har inte tänkt på detta förrens en tysk frågade om jag hade autoreglering på mina strålkastare? På min förra Audi A4 vet jag att den ställde in strålkastarna genom att åka upp och ner varje gång man satte på tändningen. Det behöver ju nödvändigtvis inte vara densamma på Honda, någon som har koll?
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->Honda Civic Type-R EP3<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:black--><span style="color:black"><!--/coloro-->[b]"Black hawk"[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->- 04 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
ziggy

Japp xenon har lastavkännare som sitter på höger bakhjulsupphängning.
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->070-64 64 377<!--colorc--></span><!--/colorc-->

<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"

-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
Användarvisningsbild
PointMan
Namn: P-H Gu
Has thanked: 1 time

Jepp, dock inte lika high tech som på din förra Ådi... ;)

Det är även något man måste tänka på om man köper camberkit till bakhjulen.
Carbon Bronze Pearl Accord Tourer 2.0 Sport -07
CrilleD

Kanon. Då vet jag :)
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->Honda Civic Type-R EP3<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:black--><span style="color:black"><!--/coloro-->[b]"Black hawk"[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->- 04 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
Skriv svar