Dc sport header

Frågor om motor, drivlina, fälgar, däck etc. ställer du här
Valpen11

Hallå märker att det är många som ha Dc sports extraktorgrenrör på sina Typer R (Ep3)
vart köper man den billigt? ligger ju runt 5000-7000 här i sverige, borde vara billigare på utländsk sida?
Användarvisningsbild
StockholmsJOCKE
Bil: ITR DC2
Namn: Jocke
Been thanked: 3 times

Skönt att se att du är på gång Valpen !

DC sports kör jag med, fungerar bra och är av bra kvalitet också. Har haft mitt på två bilar och det fungerar fint. Är inte det grenrör som ger maximalt med mos men är inte heller så dyrt som dom bästa.

Jag köpte mitt från akr-performance.nl men då var jag grön, idag skulle jag ta hjälp av någon här på klubben för att få hem ett. Eller så skulle jag sätta in en annons i köpes !

/Jocke
Användarvisningsbild
Steffo
HPC Medlem
Bil: Pilot EX-L 2016
Namn: Stefan Blixt
Has thanked: 26 times
Been thanked: 10 times

Det borde gå att få tag på begagnat för en billigare penning.

Välkommen hit Tobias! Glöm inte att klämma in även ditt efternamn i signaturen eftersom det är en regel här på forumet!
Stockholm
Honda Pilot EX-L AWD 2016
Valpen11

Steffo skrev:Det borde gå att få tag på begagnat för en billigare penning.

Välkommen hit Tobias! Glöm inte att klämma in även ditt efternamn i signaturen eftersom det är en regel här på forumet!
Okej jag la ut en annons under köpes, har kollat lite på en engelsk sida som jag hitta på hondata.com blir lite billigare att beställa där ifrån än från sverige. bara budgeten tillåter så :angry:

har fixat min forumstatus, ursäktar för problemet :oops: :D
Valpen11

Vad tycker ni om Focuz catback + grenrör? någon som har erfarenhet av det?
<a href="http://www.tuningshop.se" target="_blank">http://www.tuningshop.se</a>
Malkolm
Bil: TEN second car!
Namn: Malkolm Roth
Has thanked: 31 times
Been thanked: 23 times

Focuz=ebaycrap. Håller sämre än orginal och kan även ge mindre effelt än orginal. Honda tillverkar bra delar, så när du ska byta ut en del så se till att den iaf håller likvärdig kvalitet som orginal, annars kan det ju kvitta tycker jag. DCsport är bland de billigaste grenrören som man vet ger bra med effekt och att de håller bra, några enstaka har problem med flexröret men om man byter ut det så brukar det aldrig mera vara några problem.
Skriv svar