Nu när den första frågen tydligen kanske skulle kunna vara löst så tar vi en till...
larmet går när man låst bilen... batteriet är sjysst... vad kan utlösa det
är ju riktigt irriterande.. om inte annat för övriga människor runt om i sverige där man står...
Larmet går lite hursomhelst..
Öhh. Berätta lite mer om larmet! Har du speciella sensorer, så kan dessa tex vara för mkt uppskruvade. Kolla även att dörrkontakerna är ok.
<a href='index.php?showtopic=40314'><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->4-hjuling, bandpasslåda, styrväxel, AC, GSM-larm SÄLJES<!--fontc--></span><!--/fontc--><!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
- Jonny

- Namn: Jonny Lakemountain
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 1 time
är ett orginallarm.. antar jag iaf, har då inte sett någe sensorer inne i kupén
kontakten är trasig på förarsidan... men borde inte larmet gå hela tiden isf??
kontakten är trasig på förarsidan... men borde inte larmet gå hela tiden isf??
Honda Civic Type R -15
-
Blackpearl
<!--QuoteBegin-Magyar+10 Dec 2004, 17:31:17--><div class='quotetop'>QUOTE(Magyar @ 10 Dec 2004, 17:31:17)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Öhh. Berätta lite mer om larmet! Har du speciella sensorer, så kan dessa tex vara för mkt uppskruvade. Kolla även att dörrkontakerna är ok.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=69374"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
kolla på huvudsäkringen så att det inte är ärj så har jag det endo så har jag larm från 03 som sagt titta till larmets huvudsäkring om ärj ryck ur sandpappra set in klart. brukar räcka
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=69374"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
kolla på huvudsäkringen så att det inte är ärj så har jag det endo så har jag larm från 03 som sagt titta till larmets huvudsäkring om ärj ryck ur sandpappra set in klart. brukar räcka
ANDREAS bilberg ATR 02