Dolphintail, värt att köpa? Fler modeller än J's Racing?
- lotek9003
- Bil: Accord CL9 Type SE
- Namn: Mathias Eriksson
- Has thanked: 59 times
- Been thanked: 29 times
- Kontakt:
Tjena,
Jag är grymt sugen på ett system med Dolphintail slutrör, har kollat runt lite men hittar inte direkt några fler än just J's Racing Titanium FX 60R.
Har kollat efter just det systemet men inte funnit något för rätt summa pengar.
Hittade detta:
http://www.nengun.com/js-racing/titaniu ... 04r-series
Det är inte komplett system, men estetiskt blir det ju rätt. 5125sek inkl frakt och tull.
Någon som har erfarenhet av detta systemet? Kan det strypa effekten på min bil tro? (Bågens gamla)
Har just nu japsdämpare storlek, stor. Vill ha något diskretare. Klarar man ljudkraven för bankörning med detta slutröret?
Tacksam för info och hjälp!
/Mathias
Jag är grymt sugen på ett system med Dolphintail slutrör, har kollat runt lite men hittar inte direkt några fler än just J's Racing Titanium FX 60R.
Har kollat efter just det systemet men inte funnit något för rätt summa pengar.
Hittade detta:
http://www.nengun.com/js-racing/titaniu ... 04r-series
Det är inte komplett system, men estetiskt blir det ju rätt. 5125sek inkl frakt och tull.
Någon som har erfarenhet av detta systemet? Kan det strypa effekten på min bil tro? (Bågens gamla)
Har just nu japsdämpare storlek, stor. Vill ha något diskretare. Klarar man ljudkraven för bankörning med detta slutröret?
Tacksam för info och hjälp!
/Mathias
Mathias Eriksson
Behöver ni svetstillbehör, slitagedelar eller svetsgas inom stockholmsområdet skicka ett PM. Har kontakter.
Behöver ni svetstillbehör, slitagedelar eller svetsgas inom stockholmsområdet skicka ett PM. Har kontakter.
- antonjr
- Bil: Honda civic eg6 -92
- Namn: Anton Jakobsson
- Been thanked: 3 times
röret är ju 2,36" så satt det bara 2,5" på innan kan det ju inte bli nån större skillnad men satt det 3" så kommer det nog bli en propp
och sen är det ju sista biten bara när avgaserna är som kallast
btw i ditt bil namn ska det nog stå JRSC
antar att du råkat kasta om en bokstav hehe
btw i ditt bil namn ska det nog stå JRSC
Honda crx vt -90/ b16 Jrsc 9psi, Såld
Honda civic vti -92/ b16 Turbo 450whp+ 1.85bar på oem foder
Honda civic vti -92/ b16 Turbo 450whp+ 1.85bar på oem foder