Batteri
- antonjr
- Bil: Honda civic eg6 -92
- Namn: Anton Jakobsson
- Been thanked: 3 times
Får man montera ett gelbatteri inuti bilen utan skiljevägg (civic eg) hade tänkt att sätta det precis bakom passagerar stolen.
Och fråga nr 2:
Plåten med chassinummer kan man flytta den till en annan position i motorutrymmet? (mer dolt)
Mvh anton
Och fråga nr 2:
Plåten med chassinummer kan man flytta den till en annan position i motorutrymmet? (mer dolt)
Mvh anton
Honda crx vt -90/ b16 Jrsc 9psi, Såld
Honda civic vti -92/ b16 Turbo 450whp+ 1.85bar på oem foder
-
Malkolm
- Bil: TEN second car!
- Namn: Malkolm Roth
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 23 times
Den blåa popnitade plåten får du väl göra vad du vill med. Det viktiga är det instansade numret på torpedväggen. (Sitter till höger om plåten).
Angående batteri så frågar jag varför du frågar? Vår bankörning du tänker på eller besiktning? Eller försbolag?
Besiktning säger att om det är i samma utrymme som förare/passagerare så måste man ha en batterilåda(och egentligen med egen ventilation/typ en 6-8mm slang som går ut till naturen).
Förs.bolag skiter i vilket så länge huvudsäkring sitter maximalt 30cm från pluspolen.
Angående batteri så frågar jag varför du frågar? Vår bankörning du tänker på eller besiktning? Eller försbolag?
Besiktning säger att om det är i samma utrymme som förare/passagerare så måste man ha en batterilåda(och egentligen med egen ventilation/typ en 6-8mm slang som går ut till naturen).
Förs.bolag skiter i vilket så länge huvudsäkring sitter maximalt 30cm från pluspolen.
- antonjr
- Bil: Honda civic eg6 -92
- Namn: Anton Jakobsson
- Been thanked: 3 times
Det va i besiktnings syfte jag frågade och hade tänkt att sätta det i en låda men får väl fixa en liten ventilation tillfälligt också, tack för svar!
Honda crx vt -90/ b16 Jrsc 9psi, Såld