Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
uppgradering av bromsar ep3
-
KattiRacing
- Bil: civic type-r
- Namn: Katerina Diaz
Hej som rubriken lyder är jag ute efter att uppgradera mina bromsar på min ep3 type-r.
Min fråga är vad finns det som är bolt on till min bil.
behöver inte vara nytt kan komma från någon annan bil bara det går relativt enkelt att montera.
Min fråga är vad finns det som är bolt on till min bil.
behöver inte vara nytt kan komma från någon annan bil bara det går relativt enkelt att montera.
-
M Scotte
- Namn: Martin Scotte
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 36 times
- Kontakt:
Skippa dc5-oken, då du kommer få byta fälgar etc. Kör Accord type r ok och hållare samt ett bra belägg. Skivor kör du dom som sitter om fräscha annars nya av valfritt fabrikat.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
-
KattiRacing
- Bil: civic type-r
- Namn: Katerina Diaz
Hej tack för svar. vet du mellan vilka årtal jag ska leta och vet du ifall acord kombi oken passar det är nämligen också två kolvs ok
-
M Scotte
- Namn: Martin Scotte
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 36 times
- Kontakt:
Håll dig borta från allt vad slitsat, borrat eller likn är. Finns ingen vinst alls i det. Allt det står EBC kan du också hålla dig ifrån.
Okhållaren är accord type r, 99-01 oken kan du ta vilka original tvåkolvsok du vill från legend, Accord coupe V6 eller likn.
Vill du ha bättre nyp i bromsen än original så köp ett par project My hc+ eller motsvarande från PEAN sweden.
Okhållaren är accord type r, 99-01 oken kan du ta vilka original tvåkolvsok du vill från legend, Accord coupe V6 eller likn.
Vill du ha bättre nyp i bromsen än original så köp ett par project My hc+ eller motsvarande från PEAN sweden.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92