***Banträffar 2005****

Här diskuterar vi allt om banköring/racing: racingteknik, spårval, motorsport, däck, chassi etc.
Användarvisningsbild
Paul H
HPC Guld Medlem
Bil: Civic
Namn: Paul Tuveneld
Has thanked: 14 times
Been thanked: 2 times

Bil som har vagnbok från SBF och är inte besiktigad av SBP det senaste året, alltså en bil som inte får köras på allmän väg. Det är en Honda.
Paul Tuveneld
david-o

Hoppas det blir ett ja... hade varit kul att se [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->Civic HB Esi 93<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Baden - CH
Patrik_S

har väl inte varit ett hinder förr?
Prelude Si 2.0 -89
<!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->
medlem nr 1132<!--colorc--></span><!--/colorc-->
M Scotte
Namn: Martin Scotte
Has thanked: 4 times
Been thanked: 36 times
Kontakt:

<!--QuoteBegin-Paul H+9 Feb 2005, 22:41:49--><div class='quotetop'>QUOTE(Paul H @ 9 Feb 2005, 22:41:49)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Bil som har vagnbok från SBF och är inte besiktigad av SBP det senaste året, alltså en bil som inte får köras på allmän väg. Det är en Honda.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=97301"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Tyvärr går det inte på våra träffar då de inte går under SBF-flagg. Peggeklubben kör dock den 22 maj sm vi är inbjudna till. Där ska det inte vara några problem.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Användarvisningsbild
Paul H
HPC Guld Medlem
Bil: Civic
Namn: Paul Tuveneld
Has thanked: 14 times
Been thanked: 2 times

Tackar för det, jag misstänkte att det var så. Den 22:e maj är det tävling så då går det inte att komma. Det blir till att köra med standard bilen på alla träffar då.
Paul Tuveneld
Elis

Hej! Första inlägget för mig... hoppas det funkar.
Det florerar en himla massa datum i det här forumet.
När man tittar på "planerade träffar" är det tomt.
Vilka datum gäller? Är kalendern inte uppdaterad?

Tacksam för svar!
Olle Hultman
Honda S2000
M Scotte
Kontakt:

Banträffsdatum står skrivet i första inlägget i denna tråd.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
Elis

Måste man ha nån licens den 5 maj eller kan komma och amatörstyra lite?
Olle Hultman
Honda S2000
Öberg
Kontakt:

ingen licens behövs, dock giltigt körkort [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
0709-138741
Medlem #368
Elis

Ja det hoppas jag att jag ska ha kvar... Ska väl ta ut pärlan vid islossningen!
Olle Hultman
Honda S2000
Little Elk
Namn: Fredrik Edin

Tjo!

Ny här och undrar om det e fritt att komma till mantorp på Japmeet den 16 Juli me Hondan? E ruggig tsugenpå att åka bana [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
Ordförande

Nuvarande bil: Civic Type R -02
Tidigare bil: Civic Type R -04
Användarvisningsbild
Asse
Bil: Civic VTI EK4
Namn: Erik Lindgren
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times

Väldigt tomt fram till 1a oktober, inget på G?
"Isn't it nice when things just work?"

Honda Civic VTI -00
Honda CR-V -13
david-o

Jag tycker vi slängen in en banträff på sturup raceway sålänge [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->Civic HB Esi 93<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Baden - CH
Lynxen

Är ju på Rudskogen på söndag, japsetreff. Kostar 400Nok att köra. Rudskogen ligger ganska nära Sarpsborg på andra sidan gränsen sett från strömstad till.
Sugen på att köra där, någon mer som ska upp/ner/västerut?
Senast redigerad av Lynxen den 16 augusti 2005, 19:39, redigerad totalt 1 gånger.
Per Björe-Dahl, Göteborg

"The concept of shoehorning a massive V8 into an extremely heavy bodyshell with the structural rigidity of a potato is to act as a catalyst for global warming."
BMTech
Kontakt:

Hurär det med inbjudingar ...?
Är det bara hona och pegaut som gäller på knutstorp eller..?
Min polareär sugen på att åka några varv på tvären i sin turbo BMW.
Kanske skulle va kul att se en fight mellan han och mister drifting kristian [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
<span style='color:red'>Björn "BMTech" Magnusson</span>
<span style='color:blue'>Robbans Däck 0457 41140
BMTech 0708 46 86 24</span>
-----------------------------------------------------------------------
<span style='font-family:optima'><span style='color:red'>Civic vti sedan -92 "Red Rocket Edition" SÅLD</span></span>
<span style='font-family:optima'><span style='color:red'>Ford Fiesta ST -07 "Media Edition"</span></span>
<span style='font-family:optima'><span style='color:red'>Baotian bt9 -06 "Urpluggad Edition"</span></span>
<span style='font-family:optima'><span style='color:gray'>Saab 9000i 2,0ltt -93 "Extra edition"</span></span>
<span style='font-family:optima'><span style='color:yellow'>Toyota starlet -79 RWD "Drifter edition"</span></span>
M Scotte
Kontakt:

Inga löshästar tar vi mot. Att åka på tvären hade han gärna gjort, men bara en gång, sedan hade Kraft vinkat med sin lilla svarta flagga och skällt ut honom för noter, sedan avåkt.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
BMTech
Kontakt:

Ett nej hade ju räckt.

Enda anledninge till att jag frågade var för att jag läste i en annan tråd om en viss drifting toyota skulle köra där. "Visserligen har jag aldrig sett den på ställ [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img] "

Men jag tycker ledningen i den här klubben är så typiga hela tiden så jag skiter nog oxå i att köra dit.
För det är väl bara dom som värnar om hondas racing arv som är välkommna ändå.

Vet inte riktigt vad jag betalar mina medlemspengar till häller så kanske det är dags att inte förnya sitt medlemskap.
<span style='font-family:optima'><span style='color:red'>Civic vti sedan -92 "Red Rocket Edition" SÅLD</span></span>
<span style='font-family:optima'><span style='color:red'>Ford Fiesta ST -07 "Media Edition"</span></span>
<span style='font-family:optima'><span style='color:red'>Baotian bt9 -06 "Urpluggad Edition"</span></span>
<span style='font-family:optima'><span style='color:gray'>Saab 9000i 2,0ltt -93 "Extra edition"</span></span>
<span style='font-family:optima'><span style='color:yellow'>Toyota starlet -79 RWD "Drifter edition"</span></span>
M Scotte
Kontakt:

Ironi är inget folk verkar förstå. Glömde nog ett gäng smilies.

Var menat som ett skämtinlägg. Om du tycker vi är typiga så är det synd. Kan inte tvinga dig att vara medlem, och finner du inget nöje i att besöka hemsidan eller delta på våra träffar så kanske ett medlemskap inte är värt så mycket.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Mibbe
Bil: Civic VT
Namn: Henrik Mårdh

<!--QuoteBegin-BMTech+23 Sep 2005, 07:02:30--><div class='quotetop'>QUOTE(BMTech @ 23 Sep 2005, 07:02:30)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Ett nej hade ju räckt.

Enda anledninge till att jag frågade var för att jag läste i en annan tråd om en viss drifting toyota skulle köra där. "Visserligen har jag aldrig sett den på ställ [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img] "

Men jag tycker ledningen i den här klubben är så typiga hela tiden så jag skiter nog oxå i att köra dit.
För det är väl bara dom som värnar om hondas racing arv som är välkommna ändå.

Vet inte riktigt vad jag betalar mina medlemspengar till häller så kanske det är dags att inte förnya sitt medlemskap.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=192087"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Fattar inte vad det var som var typigt med det inlägget. Det var ju bara fakta skrivet på ett skämtsamt vis. [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img]

Om det är löshäst du syftar på så tror jag Martin menar klubblös.
Senast redigerad av Mibbe den 23 september 2005, 11:00, redigerad totalt 1 gånger.
Henrik Mårdh #248
Göteborg

Civic VT-91 *renovering pågår*
Civic EK4 -00 *såld*
SAAB 9-5 2.3T kombi -01 *Familjepulkan**såld*
Civic 1.8 Sport -11 *Nya familjepulkan*

Tack till

SCRAM
BMTech
Kontakt:

Ok nu blir jag förvirrad..?
jag kan alltså komma med BMW...?
Eftersom jag är betalande medlem i HPC..
Vtec_Lambo
Bil: CR-V PHEV 2024
Namn: Mathias Beijer

<!--QuoteBegin-BMTech+23 Sep 2005, 21:07:25--><div class='quotetop'>QUOTE(BMTech @ 23 Sep 2005, 21:07:25)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Ok nu blir jag förvirrad..?
jag kan alltså komma med BMW...?
Eftersom jag är betalande medlem i HPC..
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=192466"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Jepp, men du får inte köra. [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... stling.gif[/img]
Honda CR-V PHEV
BMTech
Kontakt:

Ha ha ja nu är jag mycket klokare [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
Tja vi får väl se om man dyker upp då.
Det är ju sketa kul att åla runt på bana och eftersom jag gjort mig vän med många i styrelsen på sistone så kanske jag borde dyka upp och ge dom ett ansikte till inläggen bakom BMTech.
JA jag tar givetvis Hondan dit [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img]
Skriv svar