Camber r-däck CTR
-
M Scotte
- Namn: Martin Scotte
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 37 times
- Kontakt:
Står inte fel i dina läroböcker, men allt som står där är inga absoluta sanningar, och eftersom du inte varit med så länge så håll dig till vedertagna uttryck innan du ifrågasätter dem, det blir enklare i diskussioner då.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
Japp jag ska sluta skriva här. Ber om ursäkt, David, Martin om jag uttryckt mig fel.
Jim Hansson, Tomelilla. 076-8477392
Jim's Tuning - CPL Racing, Xenocron Tuning Solutions & Tegiwa Imports.
Mappning av bl.a. Hondata s300, K-Pro, Flashpro, Crome, BRE osv i 2WD bromsbänk.
Chippning av OBD1/OBD0 ECU. Ring eller PM för frågor.
Mappning av bl.a. Hondata s300, K-Pro, Flashpro, Crome, BRE osv i 2WD bromsbänk.
-
M Scotte
- Kontakt:
Vem har sagt något om att du ska sluta skriva? Och varför ber du om ursäkt för saker du har läst i en gymnasiebok?
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Jag ber om ursäkt för att jag tror på saker jag har läst och bara för att det står så behöver det inte vara sant. Vill inte att någon ska ta illa upp då det kan bli lite fel när man skriver på internet. Som du säger är jag en gröngöling och jag kanske inte ska berätta för folk vad som är och inte är, när jag inte har så mycket erfarenhet
Jag menar inget illa mot någon.
Förresten Martin du har väl läst väghållningsboken, eller? Står det något speciellt om toe in/out där? Vill ha boken men tycker den är lite dyr. Hade varit kul och veta vad där står om ämnet.
Förresten Martin du har väl läst väghållningsboken, eller? Står det något speciellt om toe in/out där? Vill ha boken men tycker den är lite dyr. Hade varit kul och veta vad där står om ämnet.
Jim Hansson, Tomelilla. 076-8477392
-
M Scotte
- Kontakt:
Den är värd sina pengar, men inget som inte går att läsa någon annanstans.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
- David Lundin
- Namn: David Lundin
Jim H: Ta det inte så personligt, det var absolut inte menat som ett påhopp!
Jag har definitivt mer att säga än när jag registrerade mig här i höstas, eftersom jag sen jag köpte min CTR har läst på MYCKET om allt som rör bilar, inställningar och körning. Att jag sen frågar våra mer erfarna medlemmar när jag är osäker på något är väl självklart, att jag även påvisar de saker jag redan vet är också naturligt och det gör jag så folk vet var jag står så de förhoppningsvis kan fylla på där jag inte känner att jag har lika stor koll.
Jag hoppas jag inte uppfattas som generellt dryg eller kaxig för det är då inte min mening! Jag har fortfarande massor att lära, men jag försöker också dela med mig och ge tillbaka av det jag redan lärt mig.
Jag har definitivt mer att säga än när jag registrerade mig här i höstas, eftersom jag sen jag köpte min CTR har läst på MYCKET om allt som rör bilar, inställningar och körning. Att jag sen frågar våra mer erfarna medlemmar när jag är osäker på något är väl självklart, att jag även påvisar de saker jag redan vet är också naturligt och det gör jag så folk vet var jag står så de förhoppningsvis kan fylla på där jag inte känner att jag har lika stor koll.
Jag hoppas jag inte uppfattas som generellt dryg eller kaxig för det är då inte min mening! Jag har fortfarande massor att lära, men jag försöker också dela med mig och ge tillbaka av det jag redan lärt mig.