Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Ang katalysator
Det är krav att du har en laglig bil bes och klar av sbp, vad DU gör med din bil efter den varit bes är svårt för hpc att ha koll på, och låter detta ansvar falla på oss medlemmar.
Think about that
Think about that
Senast redigerad av pr0ny den 31 mars 2008, 17:42, redigerad totalt 1 gånger.
Speed is an addiction, that makes me a junkie
0707396659
0707396659
Alltså, ska man hård-dra det så skall samtliga bilar på banan vara godtjända av sbp, är den inte de, får den inte köras =) kommer du utan katt och nån känner för att jävlas med dig så kan han porta dig.
Men som sagt, as i said
Men som sagt, as i said
0707396659
0707396659
-
Mooseman
- Bil: Civic K20
- Namn: Erik Petersson
Stämmer inte alls som du säger prony. Vi har inget besiktningsansvar vad gäller katalysatorer och banan ställer heller inte det kravet. Vi gör en SÄKERHETSBESIKTNING, ingen Bilprovningsbesiktning. Har du dålig bromsvätska blir det parkeringen som gäller, men brit på katalysator är inget som vi kan stoppa dig för. Vi KAN, men jag försäkrar att det inte kommer att inträffa.
Dock så skall man ju ha katalysator om bilen är besiktigad.
Dock så skall man ju ha katalysator om bilen är besiktigad.
Team Kalmar
va de ingen som förstod min poäng ^^
Jag vet att väldigt många i denna klubben inte har en laglig bil om man ska följa reglerna...
Jag sa inte heller att ni har besiktningsansvar, jag sa bara att bilen ska vara godtjänd av sbp.
För att tala klar språk så skrev jag: Ja, du får tabort katten för ingen bryr sig, men det är inte regelrätt.
Jag vet att väldigt många i denna klubben inte har en laglig bil om man ska följa reglerna...
Jag sa inte heller att ni har besiktningsansvar, jag sa bara att bilen ska vara godtjänd av sbp.
För att tala klar språk så skrev jag: Ja, du får tabort katten för ingen bryr sig, men det är inte regelrätt.
0707396659
0707396659