Det är bara ett forum Pajkar!
Volvoraggarn:Rydell skrev:"Volvoraggarn: Du är fan patetiskt!"
Krister:Var det riktat mot mig?
Din signatur är väldigt mogen
<a href="http://www.garaget.org/?car=30319" target="_blank">CRX VT-<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->2022cc<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->B20 N/A IS THE SHIT! SÅÅÅÅLD<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->"Friends don't let friends roll on rotas"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->D<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->T<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->M<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--colorc--></span><!--/colorc--> S<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->q<!--colorc--></span><!--/colorc-->u<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->a<!--colorc--></span><!--/colorc-->d<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->B20 N/A IS THE SHIT! SÅÅÅÅLD<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->"Friends don't let friends roll on rotas"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->D<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->T<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->M<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--colorc--></span><!--/colorc--> S<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->q<!--colorc--></span><!--/colorc-->u<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->a<!--colorc--></span><!--/colorc-->d<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
-
sommarhydda
Med risk att få både barning och smörj 
Ni beter er ibland som ett gäng hormonstinna testrostrom bomber..
Smacke å Dani måste juh få roa sig med att se oss samla ihop till en varning eller 2, men tittar man sött på dom och mutar dom med PATTE, så får man inget alls
Don't take this to serious.
Ni beter er ibland som ett gäng hormonstinna testrostrom bomber..
Smacke å Dani måste juh få roa sig med att se oss samla ihop till en varning eller 2, men tittar man sött på dom och mutar dom med PATTE, så får man inget alls
Don't take this to serious.
"We are each of us angels with only one wing and we can only fly embraceing eachother"
"The 7P"
Proper
Prior
Planing
Prevents
Piss
Poor
Preformence.
// Björn "Sommarhydda" Wollarz
"The 7P"
Proper
Prior
Planing
Prevents
Piss
Poor
Preformence.
Volvoraggarn:Flygare skrev:<!--quoteo(post=452676:date=21 Dec 2007, 10:48:25:name=Rydell)--><div class='quotetop'>CITERA(Rydell 4 21 Dec 2007, 10:48:25) [snapback]452676[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->"Volvoraggarn: Du är fan patetiskt!"
Krister:Var det riktat mot mig?
Din signatur är väldigt mogen
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Bättre?
Rune Rydell
JDM är så häftigt.
Vill vara som någon annan.
JDM är så häftigt.
Vill vara som någon annan.
Jag tror att många överreagerar också, man kan aldrig veta om en person är hetsig eller inte på hur den skriver. Pratar man med en person irl så hör man på tonläget mm hur personen är men det gör man inte på ett forum.
Jag tror också att många misstolkar mig som hetsig pga hur jag skriver och kanske använder ! där jag inte ska mm. Men ta allt med en nypa salt och inse att det är ett forum och inte en irl kontakt.
Jag tror också att många misstolkar mig som hetsig pga hur jag skriver och kanske använder ! där jag inte ska mm. Men ta allt med en nypa salt och inse att det är ett forum och inte en irl kontakt.
Erik Rådström
SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
-
Andreas79
- Bil: Honda Accord Coupé V6 3.0
- Namn: Andreas Jönsson
- Been thanked: 1 time
krollan skrev:Kan inte mer än hålla med Ziggy TYVÄRR så har jag märkt att det börjar bli mer tjafs under hela året än vintersjukan som knappt fanns när jag började hänga här på forumet nångång -01 -02. Jag tycker att det är jävligt synd att det ska hålla på såhär och man har tappat suget rätt rejält att engagera sig längre, så en stor skumtomte till alla mods som fortfarande pallar med det.
Kan bara hålla med! Tycker detsamma ! Det var bättre på forumet förr.
www.FotografAndreas.se
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
-
Jay-c
- Bil: Civic EJ9 -96
- Namn: Johannes Carlsson
nej gladen du är inte ensam..
har precis vart ute å vtecat nu så min fredag är gjord
har precis vart ute å vtecat nu så min fredag är gjord
kör:
SL1000 Falco, KTM 525, 91 Corvette & en grön 96 Civic 1,4is Sedan
Allt är till salu, det är bara en fråga om rätt pris..
201m: 10.08 116.5 km/h CRX VT
SL1000 Falco, KTM 525, 91 Corvette & en grön 96 Civic 1,4is Sedan
Allt är till salu, det är bara en fråga om rätt pris..
201m: 10.08 116.5 km/h CRX VT
haha långt ifårn ensam :biglaugh2:Gladen skrev:Är det bara jag som sitter och asgarvar när man läser såna här trådar?Det har ju blivit några såna här trådar här på vinter kvisten. HÄHÄ
Elvis
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
-
EcciBaka
- Bil: Civic Aerodeck 1,8vti -00
- Namn: Alexander Rothberg
- Kontakt:
Ni är långt ifrån ensamma. tycker det är rentutsagt hillarious haha.
har inte fått en varning jag än fast jag vart här sen 2003
ganska lätt att undvika. faktiskt
man kan va med o strida ändå, bara man e lite fiffig 
har inte fått en varning jag än fast jag vart här sen 2003
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
Lite pillemarisk där Eccci va ! 
<a href="http://www.garaget.org/?car=30319" target="_blank">CRX VT-<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->2022cc<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
-
sommarhydda
Du har mutat Smacke å Dani med PATTEEcciBaka skrev:Ni är långt ifrån ensamma. tycker det är rentutsagt hillarious haha.
har inte fått en varning jag än fast jag vart här sen 2003ganska lätt att undvika. faktiskt
man kan va med o strida ändå, bara man e lite fiffig
"We are each of us angels with only one wing and we can only fly embraceing eachother"
"The 7P"
Proper
Prior
Planing
Prevents
Piss
Poor
Preformence.
"The 7P"
Proper
Prior
Planing
Prevents
Piss
Poor
Preformence.
komigen grabbar skärp er fan.. bara på denna tråden sänker vi nivån...
vi behöver inte vara som små barn.
kan förstå att denna tiden är lite demprimerande...
jag tycker killarn här är sköna allt fast men har haft lite tuffa diskutioner med någon..
men bara för dte behöver man inte fortsätta hacka på varan...
vissa ställer ju frågor om vad folk tycker om en bil eller om ett köp.. och då får man vara berädd på ta både ris och ros.
aja good jul til er som firar det...
snart är sommaren här igen och då är vi glada... heheh
peace out
vi behöver inte vara som små barn.
kan förstå att denna tiden är lite demprimerande...
jag tycker killarn här är sköna allt fast men har haft lite tuffa diskutioner med någon..
men bara för dte behöver man inte fortsätta hacka på varan...
vissa ställer ju frågor om vad folk tycker om en bil eller om ett köp.. och då får man vara berädd på ta både ris och ros.
aja good jul til er som firar det...
snart är sommaren här igen och då är vi glada... heheh
peace out
Yll Ramadani
haha ligger något i det koffe=) folk är galet seriösa här....om man skriver vad man tycker och tänker börjar alltid någon lipa, alla är olika och vad någon skriver till en över internet på ett forum om han inte gillar det eller personen eller vad faan som helst, orkar folk verkligen bry sig om det? har man inte bättre saker att göra än tänka på sånt å försvara sig till 6543% och om det nu är så att man gör det sluta leva på hondaklubben.com/forum då mår du inte bra
Emanuel Larsson
- Peter_1976
- Bil: Honda Civic 2.0 GL (FD2)
- Namn: Peter Sköld
man kan ju börja undra om det verkligen är vuxna personer som sitter bakom daton :annoyed:
ja, det är vinter o folk är irreterad. men det är ju ingen orsak att vara griniga o sura. om man nu vet att man är sån, kan man ju hålla sig ifrån forum.
klart man sitter o asgarvar i tråden här, för det är så barnsligt. blir värre o värre.
nu vet jag att folk kommer hugga mig, men det skiter jag i. för det är inte trevligt att sitta här inne längre
ja, det är vinter o folk är irreterad. men det är ju ingen orsak att vara griniga o sura. om man nu vet att man är sån, kan man ju hålla sig ifrån forum.
klart man sitter o asgarvar i tråden här, för det är så barnsligt. blir värre o värre.
nu vet jag att folk kommer hugga mig, men det skiter jag i. för det är inte trevligt att sitta här inne längre
Peter Sköld, Lund
Honda Civic FD2 -07
http://www.garaget.org/?car=198809
Honda Civic FD2 -07
- Peter_1976
- Bil: Honda Civic 2.0 GL (FD2)
- Namn: Peter Sköld
även om det inte är på allvar, så är det itne roligt att läsa när alla hugger på varandra.
tex någon frågar om hjälp, så börjar alla hugga för att dom själv inte gillar det han frågar efter.
man får ju faktiskt tänka på att allt som skrivs syns för alla. kanske inte så positivt för alla som eventuellt funderar på att bli medlem
tex någon frågar om hjälp, så börjar alla hugga för att dom själv inte gillar det han frågar efter.
man får ju faktiskt tänka på att allt som skrivs syns för alla. kanske inte så positivt för alla som eventuellt funderar på att bli medlem
Senast redigerad av Peter_1976 den 27 december 2007, 14:32, redigerad totalt 1 gånger.
Peter Sköld, Lund
Honda Civic FD2 -07
Honda Civic FD2 -07
ids inga stressa nu!jeremia skrev:Folk inklusiv mig borde vara ute i garaget å pilla på sina bilar ist för å hänga här ju :whistling: Shit e ju snart sommar å fan bilen e ju inte ens halv färdig ju
får snart magsår :wallbash:
David Boman
Åland / Finland
+358407246444
Civic EG K20 -92
Volvo V70R AWD -98 (vinterpulka)
Kawasaki KXF 250 -05
Åland / Finland
+358407246444
Civic EG K20 -92
Volvo V70R AWD -98 (vinterpulka)
Kawasaki KXF 250 -05
Tycker det verkar vara ett trevligt forum.
Känns lite stellt på visa ställen men annars bra.
//Daniel
Känns lite stellt på visa ställen men annars bra.
//Daniel
[b]<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Nissan Silvia S15 Spec-R -00<!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b]
<!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Fd Honda Civic type-R -05<!--sizec--></span><!--/sizec-->
<!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Fd Honda Civic type-R -05<!--sizec--></span><!--/sizec-->