hur träffade du din nuvarande?

För Topics som ej är motorrelaterade
pr0ny
Namn: Ronny P

jag och min nuvarande va kks i ca 1,5år sen for hon iväg på luff genom eu, märkte att jag saknade henne lite, men tänkte inte så mycket på det efter 3 dagar typ. Efter hon komtillbaks så bodde hon hos mig i 1 månad sen drog hon till indien i 1 månad då märkte jag att jag va sjukt kär i denhär tjejen =) Sen kom hon tillbaks igen och nu har vi hus och bil tillsammans, samt några kaniner och 2 fiskar ;)

Vi började prata på helgon.net (sida för rockare,syntare, alternativ musik osv)

Hadde omstädigheterna varit annorlunda och vi inte tagit nästan 2 år på oss att bli tillsammans så hadde det aldrig blivit nått så ibland är det värt att ta det lungt hehe

(något kul förövrigt, 2 dagar efter vi träffades så avliva hon 2 kaniner och gjorde kaningryta åt mig, då blev jag intresserad, ladychicks are for fags) :mrgreen:
Speed is an addiction, that makes me a junkie

0707396659
Freddy
Namn: Freddy Bigun

Jag kontraktade åt ett flygbolag vid sidan om SAS som ansvarig färdtekniker från arlanda till etniskaländer (mellanöstern regioner) ombord flygplanet som jag hade tekniska ansvaret för träffa jag en mycket vacker flygvärdinna som fick mig att tappa fokus. Några dar gick och vi träffades ett par ggr till ombord.

Nån månad senare var jag utstationerad av SAS hela vintern 2010 på Charter destinationen LasPalmas. En dag fick jag ett samtal av det flygbolaget jag var färdtekniker på, att dom landat på laspalmas med tekniska problem och behövde hjälp. Jag möter upp flygmaskinen och piloterna och ser samma värdinna igen bland övrig besättning. Tyvärr eller tur att jag inte hann reparera kärran i tid vilket resulterade i att besättningens tjänstgöringstid löpte ut med hotellövernattning som resultat. Jag tog då den otroligt vackra värdinnan på midda och strandprommenad och nu sitter hon här och skrattar bredvid mig för att jag delar med mig av historian till er :)
Freddy Bigün

Honda civic 98 EK3 1.5 vtec-e powa :) *brukis*
Honda Crx Turbo 91 D16Z5 *projekt*
Honda Civic 89 D16A6 brukisen *rost hög**skrot*
Honda Civic 89 D16A6 ner plockad *skrot*
Honda Crx 88 D16A6 skall strax plockas ner *skrot*
Honda Civic 89 D15B2 skall repareras och säljas *reparerad**såld*
Ford sierra 87 R.I.P
101crx
Namn: Jimmie thungren

Mordiiax skrev:Man ska nog inte skriva "tja gullet, ska vi camma så ska jag hänga fram fläskfilén för dig" :P
Stick ut, våga vara annorlunda. Men som sagt, håll ninjasvärdet hölstrat ett tag :P

gilla!
Jimmie thungren
Användarvisningsbild
Dani
Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
Namn: Daniel Gabriel
Has thanked: 7 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Kul tråd faktiskt, gillar skarpt Scottes duckfacebild...det är kärlek när man inte skäms för ngt hos sin partner!

Jag såg min fru på min kusins förlovning och tyckte "fräsch brud", 1.5 år senare såg jag henne igen på kusinens bröllop och kom ihåg att denna tjejen har jag sett innan och är fortfarande jävligt fin. Efter en del jagande så fick jag reda på massa info....kontakt togs och efter 8 månaders pratande, mailande, chattande, msn, telefon, date osv så blev vi ihop. Efter ytterligare 9 månader förlovade vi oss, exakt ett år efter förlovningen gifte vi oss och efter radhus, husdjur mm så väntar vi barn 31.a Augusti.

Som ngn sa, väntan är ibland jävligt bra för fastän det tog 8 månader så insåg hon att jag är bäst och vi är fortfarande lika kära som jag var i ett halvår innan hon ens visste vem jag var och accepterade min vänförfrågan på FB.

PS! Fan vad gamla vi blivit, för 5 år sedan hade inte många av oss skrivit såna här inlägg om hus och barn osv.
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
Användarvisningsbild
Semir
Bil: Civic 1.6d -16
Namn: Semir Daifallah

Fan va många bröllop ni Syriyoyo går på! :)
Semir Daifallah Göteborg
Civic 2016
I love my Honda :)
Användarvisningsbild
Dani
Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
Namn: Daniel Gabriel
Has thanked: 7 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Haha ja det är alla araber från Tunisien som gifter sig :D
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
Användarvisningsbild
Xchai
Bil: Crx vt 32psi
Namn: Wanchai Kampha Gustafsson

Hahahaha,,jag garvade som fan när du berättade då welen..
Tack till
XLR8Performance
Jane @ Queen of tools
PPF

Tunnis aka Glad
Simon,mm
Skriv svar