TV3 blev mottagna på Malmö-vis
-
Jimmy
- Bil: Civic EG
- Namn: Jimmy Eriksson
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
UT MED TATTAR SVINEN...............ENKELT!!!!!!!!
kommer du hit som invandrare å begår ett brott typ rån misshandel etc
då ska du INTE få sitta nån jävla tid i fängelse du ska ut från detta land fortare än FAAAAAAAAAN till slut kommer alla va så jävla rädd att dom bara sitter hemma å spelar fickpingis då blir iaf ja nöjd
då ska du INTE få sitta nån jävla tid i fängelse du ska ut från detta land fortare än FAAAAAAAAAN till slut kommer alla va så jävla rädd att dom bara sitter hemma å spelar fickpingis då blir iaf ja nöjd
www.JJizzle.com = Styggaste bloggen
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
- Chrille79

- Bil: CH1
- Namn: Christian Roskjaer
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 24 times
<!--QuoteBegin-Jimmy+11 Mar 2005, 11:56:04--><div class='quotetop'>QUOTE(Jimmy 4 11 Mar 2005, 11:56:04)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->UT MED TATTAR SVINEN...............ENKELT!!!!!!!!
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=111217"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Helt rätt!!!!! Håller med till 110%
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=111217"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Helt rätt!!!!! Håller med till 110%
Gammal räv...
- Joakim Olsson
- Bil: S2000
- Namn: Joakim Olsson
Man kunde haft en gräns att efter 2 grövre brott skickas du ut till ingemansland. Detta skulle gällt både svenskar och "invandrare".
Frågan är bara vart man skulle göra av alla? Antarktis?
Frågan är bara vart man skulle göra av alla? Antarktis?
Ingen som kommer att tänka på england som gjorde så med sina fångar... Australien... jag som trodde att vi hade kommit längre än så till dags dato... men aldrig skall man slippa bli förvånad över människors befängda dumhet.
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Kör:
En stor anstalt i Sibirien där det kan funka som ett samhälle. Så kan dem slå ihjäl varan o så typ.
// Johan Strömqvist
ÖSK/Linköping
ÖSK/Linköping
<!--QuoteBegin-Krister+11 Mar 2005, 14:25:22--><div class='quotetop'>QUOTE(Krister 4 11 Mar 2005, 14:25:22)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Ingen som kommer att tänka på england som gjorde så med sina fångar... Australien... jag som trodde att vi hade kommit längre än så till dags dato... men aldrig skall man slippa bli förvånad över människors befängda dumhet.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=111246"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Det funkade ju bra sålänge dem skeppades och arbetade i Australien bara. hehe, sen så gick det ju som det gick.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=111246"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Det funkade ju bra sålänge dem skeppades och arbetade i Australien bara. hehe, sen så gick det ju som det gick.
// Johan Strömqvist
ÖSK/Linköping
ÖSK/Linköping
Jaaaaa.... sen kan vi bygga ett colosseum där vi kan ha gladiatorspel där folk har ihjäl varandra också... och även införa offentliga hängningar och steningar... varför inte stegling när vi ändå är i farten.
Sen kan vi väl avskaffa vapenlagen så alla har rätt att springa runt med en kalashnikov...
Sen kan vi väl avskaffa vapenlagen så alla har rätt att springa runt med en kalashnikov...
Kör:
Kör:
Nej nej .... men du har nått på gång med Colosseum där altså...
// Johan Strömqvist
ÖSK/Linköping
ÖSK/Linköping
Jag har även jag tankar att jag vill mörda folk ibland... sådana som begår sjuka brott osv... de borde ha nackskott... men det är åsikter jag egentligen inte står för utan bara impulstankar om idioter som inte kan leva i ett civiliserat samhälle. Men man kan inte önska livet ur dom för det.
Många av dessa är det faktiskt synd om, jag säger dock inte att vi alla skall dit och krama och visa kärlek utan poängterar bara att det är synd om individen.
Att skicka dessa någonannanstans är bara att skjuta på problemet... när vi skickat tillbaka alla araber, vad är det då som säger att vi inte anser att araber är vad tyskarna ansåg om judar? Vad händer med snälle Aschmed som har närbutiken och gör allt för sina medmänniskor när man har skickat hem hans son till ett krigshärjat Irak?
Har ni funderat på varför dessa människor är här i sverige? Har ni funderat på vad ett krig kan göra med en människa? Vad har de för mänskliga värden kvar? Detta är trots allt människor där man måste bygga upp ett helt nytt värderingssystem och få dom att inse att man måste tjäna sig till respekt och pengar.
Detta är självklart inget som kan göras i en handvändning men om vi alla bara vill skicka hem de så kommer inget göras för att komma vidare någonstans.
Många av dessa är det faktiskt synd om, jag säger dock inte att vi alla skall dit och krama och visa kärlek utan poängterar bara att det är synd om individen.
Att skicka dessa någonannanstans är bara att skjuta på problemet... när vi skickat tillbaka alla araber, vad är det då som säger att vi inte anser att araber är vad tyskarna ansåg om judar? Vad händer med snälle Aschmed som har närbutiken och gör allt för sina medmänniskor när man har skickat hem hans son till ett krigshärjat Irak?
Har ni funderat på varför dessa människor är här i sverige? Har ni funderat på vad ett krig kan göra med en människa? Vad har de för mänskliga värden kvar? Detta är trots allt människor där man måste bygga upp ett helt nytt värderingssystem och få dom att inse att man måste tjäna sig till respekt och pengar.
Detta är självklart inget som kan göras i en handvändning men om vi alla bara vill skicka hem de så kommer inget göras för att komma vidare någonstans.
Kör:
Kör:
Jag smiter in med en liten kommentar bara.
Det är ju faktiskt inte så stor procent heller av alla invandrare i Sverige som begår så grova brott att dem behöver skickas hem. Om man ska gå efter 2 strikes then you are you out grejen som någon föreslog.
Det är ju faktiskt inte så stor procent heller av alla invandrare i Sverige som begår så grova brott att dem behöver skickas hem. Om man ska gå efter 2 strikes then you are you out grejen som någon föreslog.
// Johan Strömqvist
ÖSK/Linköping
ÖSK/Linköping
Men va fan... ska det alltid diskuteras om invandrare och rosengård på den här sidan :ranting:en kamera blev stulen ...och? det finns mycket värre saker som händer i det här landet!!!
är den lilla delen av malmö så viktigt när alla pratar om den.Diskutera istället om den stackars mannen som fick stryk av polisen i Stockholm..
är den lilla delen av malmö så viktigt när alla pratar om den.Diskutera istället om den stackars mannen som fick stryk av polisen i Stockholm..
Sanel Muhic
Konnichiwa bitches !
Microcar
Konnichiwa bitches !
Microcar
- Joakim Olsson
- Bil: S2000
- Namn: Joakim Olsson
<!--QuoteBegin-Krister+11 Mar 2005, 13:25:22--><div class='quotetop'>QUOTE(Krister 4 11 Mar 2005, 13:25:22)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Ingen som kommer att tänka på england som gjorde så med sina fångar... Australien... jag som trodde att vi hade kommit längre än så till dags dato... men aldrig skall man slippa bli förvånad över människors befängda dumhet.
Ja det är otroligt att folk än idag beter sig som vildar, och springer omkring och har ihjäl varandra...
Det fanns en nypa ironi i mitt förra inlägg, och att hänvisa till min "befängda dumhet" i hast utan att känna mig är kanske också något att förundras över.
Ja det är otroligt att folk än idag beter sig som vildar, och springer omkring och har ihjäl varandra...
Det fanns en nypa ironi i mitt förra inlägg, och att hänvisa till min "befängda dumhet" i hast utan att känna mig är kanske också något att förundras över.
Senast redigerad av Joakim Olsson den 11 mars 2005, 14:53, redigerad totalt 1 gånger.
- Chrille79

<!--QuoteBegin-Sanel+11 Mar 2005, 14:41:24--><div class='quotetop'>QUOTE(Sanel 4 11 Mar 2005, 14:41:24)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Men va fan... ska det alltid diskuteras om invandrare och rosengård på den här sidan :ranting:en kamera blev stulen ...och? det finns mycket värre saker som händer i det här landet!!!
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=111279"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Vad är din motivering till att vi ska diskuterar det istället?
Det har inget med att göra att du är "invandrare" ??
(Inget illa menat!!!!)
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=111279"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
(Inget illa menat!!!!)
Gammal räv...
Joakim: Ditt inlägg kunde jag helt klart läsa ironi ur... så lugn bara... [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
Sanel: Ett ganska tragiskt fall det också... men det är ändå en incident som förhoppningsvis inte är särskilt frekvent, det är ju det som gör Rosengård mer aktuell att diskutera... där händer det skit hela tiden.
Med det vill jag inte påstå att poliser kan bete sig hur som helst, jag hoppas dessa får passande repressalier för vad de gjort.
Chrille79: Det där var väl ändå ett väldigt dumt inlägg.
Sanel: Ett ganska tragiskt fall det också... men det är ändå en incident som förhoppningsvis inte är särskilt frekvent, det är ju det som gör Rosengård mer aktuell att diskutera... där händer det skit hela tiden.
Med det vill jag inte påstå att poliser kan bete sig hur som helst, jag hoppas dessa får passande repressalier för vad de gjort.
Chrille79: Det där var väl ändå ett väldigt dumt inlägg.
Kör:
Kör:
(Inget illa menat!!!!)
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=111281"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
[/quote]
Va?
Polis brutalitet kan man diskutera alltid... de fick sitt jobb för att skydda oss inte slå ner oss
En sån diskusion om invandrare hade vi innan om ni kommer ihåg och den ledde ingenstans...
Angående Rosengård säger jag bara : varje aktion följs av en reaktion.
(Inget illa menat!!!!)
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=111281"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
[/quote]
Va?
Polis brutalitet kan man diskutera alltid... de fick sitt jobb för att skydda oss inte slå ner oss
En sån diskusion om invandrare hade vi innan om ni kommer ihåg och den ledde ingenstans...
Angående Rosengård säger jag bara : varje aktion följs av en reaktion.
Sanel Muhic
Konnichiwa bitches !
Microcar
Konnichiwa bitches !
Microcar
- Chrille79

<!--quoteo--><div class='quotetop'>QUOTE</div><div class='quotemain'><!--quotec-->Chrille79: Det där var väl ändå ett väldigt dumt inlägg.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=111285"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Utveckla gärna varför det var dumt??
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=111285"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Utveckla gärna varför det var dumt??
Gammal räv...
Jag menar att:
(Inget illa menat!!!!)
Antyder att Sanel inte vill att detta diskuteras på grund av att Sanel är invandrare... hur fan kan det INTE vara illa menat?!?!?!
(Inget illa menat!!!!)
Antyder att Sanel inte vill att detta diskuteras på grund av att Sanel är invandrare... hur fan kan det INTE vara illa menat?!?!?!
Kör:
Kör:
- Chrille79

Jag har som många andra förutfattade meningar om mycket. Å det är ju rätt komiskt att just i en sån här diskution så säger en "invandrare" att vi ska prata om svenska poliser som trakaserar andra. Det bevisar jo vad vi alla vet om att dom "håller ihop". Inget ont om sanel såklart. Hoppas jag du /ni förstår.
Jag är absolut ingen rasit eller nåt sånt dumt. Å vi är väl här för att diskutera??
Jag är absolut ingen rasit eller nåt sånt dumt. Å vi är väl här för att diskutera??
Gammal räv...
-
MagnusL
- Bil: Accord 99
- Namn: Magnus Lovgren
<!--QuoteBegin-Chrille79+11 Mar 2005, 16:10:51--><div class='quotetop'>QUOTE(Chrille79 @ 11 Mar 2005, 16:10:51)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Jag har som många andra förutfattade meningar om mycket. Å det är ju rätt komiskt att just i en sån här diskution så säger en "invandrare" att vi ska prata om svenska poliser som trakaserar andra. Det bevisar jo vad vi alla vet om att dom "håller ihop". Inget ont om sanel såklart. Hoppas jag du /ni förstår.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=111289"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Skämtar Du eller??
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=111289"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Skämtar Du eller??
2008 wrx sti
2008 wrx sti
- Chrille79

<!--QuoteBegin-MagnusL+11 Mar 2005, 15:12:44--><div class='quotetop'>QUOTE(MagnusL @ 11 Mar 2005, 15:12:44)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Chrille79+11 Mar 2005, 16:10:51--><div class='quotetop'>QUOTE(Chrille79 @ 11 Mar 2005, 16:10:51)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Jag har som många andra förutfattade meningar om mycket. Å det är ju rätt komiskt att just i en sån här diskution så säger en "invandrare" att vi ska prata om svenska poliser som trakaserar andra. Det bevisar jo vad vi alla vet om att dom "håller ihop". Inget ont om sanel såklart. Hoppas jag du /ni förstår.
Skämtar Du eller??
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=111290"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Ser du nån smiles ?
Skämtar Du eller??
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=111290"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
Ser du nån smiles ?
Gammal räv...
-
MagnusL
<!--QuoteBegin-Chrille79+11 Mar 2005, 16:13:10--><div class='quotetop'>QUOTE(Chrille79 @ 11 Mar 2005, 16:13:10)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-MagnusL+11 Mar 2005, 15:12:44--><div class='quotetop'>QUOTE(MagnusL @ 11 Mar 2005, 15:12:44)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Chrille79+11 Mar 2005, 16:10:51--><div class='quotetop'>QUOTE(Chrille79 @ 11 Mar 2005, 16:10:51)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Jag har som många andra förutfattade meningar om mycket. Å det är ju rätt komiskt att just i en sån här diskution så säger en "invandrare" att vi ska prata om svenska poliser som trakaserar andra. Det bevisar jo vad vi alla vet om att dom "håller ihop". Inget ont om sanel såklart. Hoppas jag du /ni förstår.
Skämtar Du eller??
Ser du nån smiles ?
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=111293"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
Tror inte en Smiley skulle räcka..
Skämtar Du eller??
Ser du nån smiles ?
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=111293"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
Tror inte en Smiley skulle räcka..
2008 wrx sti
2008 wrx sti
- Chrille79

Jag säger ju att jag har fördommar. Jag har haft många dåliga upplevelser.
Men jag är ju här för att lära mig eller hur?
Känns som att jag kommer bli diskutionens hack kykling nu [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... blink2.gif[/img]
Känns som att jag kommer bli diskutionens hack kykling nu [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... blink2.gif[/img]
Gammal räv...
För att bemöta din kommentar med diskussion då då... att poliser pucklar på någon som går till polisbilen för att få prata med dom eller för att få hjälp (vet inte riktigt hans anledning till det) är väl i allra högsta grad något som måste diskuteras och föras till ytan.
Detta tror jag inte Sanel tog upp för att leda uppmärksamheten från Rosengård och invandrarproblem utan snarare för att försöka belysa ytterligare problem i samhället.
Att hoppas på Sanel över detta med så klena argument som att han är invandrare och därmed försöker skydda andra invandrares rygg är bara lågt. Tror mer att Sanel är trött på att läsa om invandrare hit o dit hela tiden... skulle jag vara om jag var invandrare i Sverige.
Jag menar, när skall man få bli respekterad som svensk? Om ens far är utländsk och ens mor är svensk och en själv är född i sverige, vad är man då?
Har man svenskt medborgarskap är man svensk i mina ögon.
Och än en gång, hur kan du skriva "inget ont om Sanel såklart"... för det är precis vad du skriver ju... att Sanel försöker sopa det under mattan medvetet för att han är invandrare...
Detta tror jag inte Sanel tog upp för att leda uppmärksamheten från Rosengård och invandrarproblem utan snarare för att försöka belysa ytterligare problem i samhället.
Att hoppas på Sanel över detta med så klena argument som att han är invandrare och därmed försöker skydda andra invandrares rygg är bara lågt. Tror mer att Sanel är trött på att läsa om invandrare hit o dit hela tiden... skulle jag vara om jag var invandrare i Sverige.
Jag menar, när skall man få bli respekterad som svensk? Om ens far är utländsk och ens mor är svensk och en själv är född i sverige, vad är man då?
Har man svenskt medborgarskap är man svensk i mina ögon.
Och än en gång, hur kan du skriva "inget ont om Sanel såklart"... för det är precis vad du skriver ju... att Sanel försöker sopa det under mattan medvetet för att han är invandrare...
Kör:
Kör:
-
MagnusL
<!--QuoteBegin-Chrille79+11 Mar 2005, 16:16:44--><div class='quotetop'>QUOTE(Chrille79 4 11 Mar 2005, 16:16:44)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Jag säger ju att jag har fördommar. Jag har haft många dåliga upplevelser.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=111295"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Grejen varför jag reagerar är att Du skriver "Det bevisar jo vad vi alla vet om att dom "håller ihop"
För det första kan Du inte agera talesman för "alla". För det andra är det rätt rasistiskt att säga just att "dom håller ihop".
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=111295"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Grejen varför jag reagerar är att Du skriver "Det bevisar jo vad vi alla vet om att dom "håller ihop"
För det första kan Du inte agera talesman för "alla". För det andra är det rätt rasistiskt att säga just att "dom håller ihop".
2008 wrx sti
2008 wrx sti
- Chrille79

Amen ge er för fan.
Jag är ju för fan inte hel svensk själv. Var bara ett exempel.
Jag har väl dock all rätt till att säga det jag tycker fast det nu enligt er är dumma och klena argument.
Sen ska det absolut diskuterat det med polis våldet. Det är därför vi har detta forum. Just för att diskutera allt.
Ta nu inget så himla personligt.
Sanel: Förlåt om du nu tog illa upp.
Jag är ju för fan inte hel svensk själv. Var bara ett exempel.
Jag har väl dock all rätt till att säga det jag tycker fast det nu enligt er är dumma och klena argument.
Sen ska det absolut diskuterat det med polis våldet. Det är därför vi har detta forum. Just för att diskutera allt.
Ta nu inget så himla personligt.
Sanel: Förlåt om du nu tog illa upp.
Gammal räv...
Chrille: Man kan inte försvara det med att du själv inte är helsvensk... att påstå att folk håller andra bakom ryggen bara för att man inte är helsvensk är väl påhopp om något... eller?
Kör:
Kör:
Hahaha [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img] "håller ihop "..det var rolig det.Med den utallande har du bevisat hur du tänker.Du drar alla invandrare över en kam.Va fan ha jag gemensamt med en som kommer från somalien och bor i Rosengård eller var som helst i Sverige(Ju det finns invadrare i övriga Sverige också,än bara i storstäder)Jag håller INTE med nån som gör fel vare han/hon svensk finsk tysk eller mongol.Min första innläg skrev jag inte för att jag är invandrare utan bara för att jag tycker att det diskuteras mycket om rosengård på den här sidan..Jag skulle skriva samma sak om det diskuterades om ellhommosexuella,lärare,amerikanare er va fan vet jag...
Sanel Muhic
Konnichiwa bitches !
Microcar
Konnichiwa bitches !
Microcar
[quote=Chrille79,11 Mar 2005, 15:16:44]
Jag har också haft dåliga upplevelser med svenskar med jag drar inte alla över en kam.Det finns dåliga svenskar som det finns dåliga invadrare.Även om jag har bott här i 12 år och känner att Sverige är mitt andra hemland så finns det folk som kollar extra på en och följer efter en när man går in i nån affär,finns folk som talar jääättteee sakta så man förstår va de säger,så fort man nämner att man är muslim så rycker de till osv...Det jag gör är bara att skratta åt de. det finns inget annat man kan göra [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
Jag har också haft dåliga upplevelser med svenskar med jag drar inte alla över en kam.Det finns dåliga svenskar som det finns dåliga invadrare.Även om jag har bott här i 12 år och känner att Sverige är mitt andra hemland så finns det folk som kollar extra på en och följer efter en när man går in i nån affär,finns folk som talar jääättteee sakta så man förstår va de säger,så fort man nämner att man är muslim så rycker de till osv...Det jag gör är bara att skratta åt de. det finns inget annat man kan göra [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
Sanel Muhic
Konnichiwa bitches !
Microcar
Konnichiwa bitches !
Microcar