varför kommer inte forumet ihåg mig :(

För Topics som ej är motorrelaterade
david-o

Hur ska man göra för att forumet ska komma ihåg att man är inloggad och även komma ihåg vilka trådar jag läst och sånt?
Fungerar hur bra som helst på mina föräldrars dator men på min egen dator funkar det inte alls, räcker jag stänger ner sidan och går in på den efter 5 sekunder igen så måste jag ändå logga in på nytt... är ju asjobbigt.
Är det någon inställning i explorer som måste ändras eller vad?
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->Civic HB Esi 93<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Baden - CH
Anonymous

aktivera cookies
G4il1
Namn: Nicklas Lövebrant

Har du någon gammal länk du klickar på??
Hade samma problem när jag klickade på en "Bookmark" som hade hpc.joda.se/forum istället för http://www.hondaklubben.com/forum
"Det är ljudet, sången från motorn, som är den stora njutningen"
david-o

kan nog vara det med länken för jag kör med joda-länken fortfarande... ska testa och se...
tror redan mina cookies är aktiverade
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->Civic HB Esi 93<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Baden - CH
Användarvisningsbild
Admin
Kontakt:

jepp det är pga joda länken
daniel@joda.se
Svenstavik / Jämtland
><((((º>
david-o

det funkade kanon... tack för hjälpen
Baden - CH
Angelicus

<span style='color:gray'><span style='font-family:Arial'><span style='font-size:8pt;line-height:100%'>Christoffer Börjesson HPC#976</span></span></span>
Skriv svar