Slutkört för i år
Då va det slutkört för iår, ställde in bilen i garaget idag och har ställt av den... Känns lite tråkigt. Men imorrn flyger jag till Hong Kong och ska jobba där några månader, kommer först hem till våren igen... Tråkigt att inte kuna gasa något på flera månader.... [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... #>/huh.gif[/img]
Matthias Weslien
RÖD CRX -89 DOHC
RÖD CRX -89 DOHC
Schysst, hoppas du får en trevlig resa. Jag ställer nog inte av bilen förrän det börjar bli minusgrader, nån gång i oktober kanske.
Simon Aunér
F.d. ägare av en Honda Accord 2.3i SR 1994
F.d. ägare av en Honda Accord 2.3i SR 1994
<!--QuoteBegin-pat+15 Sep 2004, 19:55:02--><div class='quotetop'>QUOTE(pat 4 15 Sep 2004, 19:55:02)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->glöm inte att pcka väskorna fulla med delar när du skall hem.
du skulle inte kunna kolla upp vad kolvringar och vevlager kostar när du är där?.<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Vet du någon bra affär i Hong Kong, sist jag va där hittade jag ingen bra... Jag jobbar på en båt där så jag är inte så mycke iland, blir bara ca 2 ggr i veckan.
Sist jag va i Thailand hittade jag Apexi VTEC styrning, har för mig den kostade runt 1500 kr, är det billigt?
du skulle inte kunna kolla upp vad kolvringar och vevlager kostar när du är där?.<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Vet du någon bra affär i Hong Kong, sist jag va där hittade jag ingen bra... Jag jobbar på en båt där så jag är inte så mycke iland, blir bara ca 2 ggr i veckan.
Sist jag va i Thailand hittade jag Apexi VTEC styrning, har för mig den kostade runt 1500 kr, är det billigt?
Matthias Weslien
RÖD CRX -89 DOHC
RÖD CRX -89 DOHC
- *PAPPOUS*
- Bil: Civic EK20
- Namn: Christian Kutsudakis
Jo det är billigt.Det är ca halva priset av vad den kostar i Sverige.Hoppas du får en trevlig resa.
Honda Civic EK4 -00
N/A is the shit!
All motor K20
"knock ::knock: whos there? your rods muthafuckaaa"
N/A is the shit!
All motor K20
"knock ::knock: whos there? your rods muthafuckaaa"