Race filmer ?
-
Gti-Mannen
Hej på er !
Det va ett tag sen <!--emo&;)-->
<!--endemo-->
Det vart inga filmer på länge för att killen med CTR har sålt bilen.
Men jag undrar om ni vill se en stor del race filmer mellan olika modeler tyvär ingen Honda ;(.
Skriv gärna om ni e intereserade så lägger jag upp dem.
Mvh Gti-mannen
Det va ett tag sen <!--emo&;)-->
Det vart inga filmer på länge för att killen med CTR har sålt bilen.
Men jag undrar om ni vill se en stor del race filmer mellan olika modeler tyvär ingen Honda ;(.
Skriv gärna om ni e intereserade så lägger jag upp dem.
Mvh Gti-mannen
Kemal Keric
-
Gti-Mannen
Mannen heter Magnus ,ingen från forumet..Synd att han sålde den ,det återstod massar av tester som vi inte hann fixa förre <!--emo&;)-->
<!--endemo-->
Här kommer filmer ..
-----------------------------------------------------------------------------------------------
V40 STEG 2 ATM VS GOLF 5 R32 DSG /2 Pers samt 18 tummare på bägge bilarna.
50-210 km/h /////Trycker lite förre <!--emo&;)-->
<!--endemo-->
<a href='' target='_blank'>
-----------------------------------------------------------------------------------------------
SAAB 9-3 AERO SS VS GOLF 5 R32 DSG / En pers extra i Golfen.17 tum på Aero ,18 tum på Golfen .
50-210 km/h
-------------------------------------------------------------------------------------------
SAAB 9-3 AERO SS VS GOLF 5 R32 DSG En pers extra i Aero .
50-210 km/h
S 60 2.5 T Vs Golf V R32 Dsg 2 pers i bägge bilarna.Volvo kör med 16,Golfen med 18 tum.
Som ni ser på filmet så ligger jag på fel växel alltså 3an vid 50 ,så den växlade ner själv och då tappade jag en del i början.Nästa race mot Volvon så låste jag den i 2an och det gick bättre.
Golf 5 R32 Dsg Vs Volvo S60 2.5 T
Golf V Gti mtm 250 hkr vs Nya Audi S4 344hk Avant Triptronic
2 pers i bägge bilar.Golfen körde med 19 Audi 18 tum hjul
80-240 km/h
Sida vid sida vid 210 km/h släppte gasen lite förre än han ..
Saab 9-5 Aero 04 250 hkr Vs Golf V Gti Steg1 Mtm 250 hkr
Saaben börjar med 3an gear
Golf börjar med 4an gear
En pers extra i Aero.Aero körde med 17 Golfen med 19 tum
80-200 km/h
----------------------------------------------------------------------------------------------
Saab 9-5 Aero 04 Vs Golf V Gti mtm steg1
En pers extra i Golfen samt ca 3 billängder försprång för Aero och den trycker förre mig med.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Mvh
Här kommer filmer ..
V40 STEG 2 ATM VS GOLF 5 R32 DSG /2 Pers samt 18 tummare på bägge bilarna.
50-210 km/h /////Trycker lite förre <!--emo&;)-->
SAAB 9-3 AERO SS VS GOLF 5 R32 DSG / En pers extra i Golfen.17 tum på Aero ,18 tum på Golfen .
50-210 km/h
-------------------------------------------------------------------------------------------
SAAB 9-3 AERO SS VS GOLF 5 R32 DSG En pers extra i Aero .
50-210 km/h
S 60 2.5 T Vs Golf V R32 Dsg 2 pers i bägge bilarna.Volvo kör med 16,Golfen med 18 tum.
Som ni ser på filmet så ligger jag på fel växel alltså 3an vid 50 ,så den växlade ner själv och då tappade jag en del i början.Nästa race mot Volvon så låste jag den i 2an och det gick bättre.
Golf 5 R32 Dsg Vs Volvo S60 2.5 T
Golf V Gti mtm 250 hkr vs Nya Audi S4 344hk Avant Triptronic
2 pers i bägge bilar.Golfen körde med 19 Audi 18 tum hjul
80-240 km/h
Sida vid sida vid 210 km/h släppte gasen lite förre än han ..
Saab 9-5 Aero 04 250 hkr Vs Golf V Gti Steg1 Mtm 250 hkr
Saaben börjar med 3an gear
Golf börjar med 4an gear
En pers extra i Aero.Aero körde med 17 Golfen med 19 tum
80-200 km/h
----------------------------------------------------------------------------------------------
Saab 9-5 Aero 04 Vs Golf V Gti mtm steg1
En pers extra i Golfen samt ca 3 billängder försprång för Aero och den trycker förre mig med.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Mvh
Kemal Keric