Sökes: Lägenhet eller rum hos någon i Stockholm!
-
Fresa
- Namn: Fredrik Arvidsson
- Kontakt:
Har fått jobb i Stockholm fr.o.m. 1a November, så är på jakt efter någonstans att bo! ALLT är av intresse så länge det ligger i stor-Stockholmsområdet!!
- 1a handskontrakt
- 2a handskontrakt
- Inneboende hos någon!
Någon som har ett rum att hyra ut? Eller känner någon som har en lägenhet personen vill bli av med? Har även en central 2a i Linköping att byta med.
Behöver tillträde redan 1a NOVEMBER då nya jobbet börjar! Har fast jobb med bra lön, så har mkt stadig ekonomi. Ring!! 0736-737372 eller 0730-431430!
Tipsa gärna om kompisar etc som kanske har något att hyra ut, rum, lägenhet, allt av intresse!
- 1a handskontrakt
- 2a handskontrakt
- Inneboende hos någon!
Någon som har ett rum att hyra ut? Eller känner någon som har en lägenhet personen vill bli av med? Har även en central 2a i Linköping att byta med.
Behöver tillträde redan 1a NOVEMBER då nya jobbet börjar! Har fast jobb med bra lön, så har mkt stadig ekonomi. Ring!! 0736-737372 eller 0730-431430!
Tipsa gärna om kompisar etc som kanske har något att hyra ut, rum, lägenhet, allt av intresse!
[b]Fredrik Arvidsson, Linköping[/b]
Honda Civic Sedan '92 (ESi)
Civic 92-95-prylar till salu: <a href="http://www.hondaklubben.com/forum/index.php?showtopic=18841&hl=" target="_blank">Här</a>
Honda Civic Sedan '92 (ESi)
Civic 92-95-prylar till salu: <a href="http://www.hondaklubben.com/forum/index.php?showtopic=18841&hl=" target="_blank">Här</a>
Letar också lägenhet. Ska vi flytta ihop i en tvåa?
Det skulle passa mig utmärkt då jag har lite ont om pengar just nu och vill kunna spara en hel del. Har en på gång. Fast det är i stort sett ifrån månadsskiftet som den är ledig. Hyrs ut i andrahand till mig isf.
Ring eller PMa hur som helst så ska vi nog kunna lösa ngt. Har lite på G...
Ring eller PMa hur som helst så ska vi nog kunna lösa ngt. Har lite på G...
Senast redigerad av ziggy den 20 september 2007, 18:58, redigerad totalt 1 gånger.
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->070-64 64 377<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"
-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"
-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->