Sjukaste dagen i mitt liv
Jag har varit med om en serie helt osannolika händelser ikväll. Berätta det för polaren via MSN och orkar inte skriva om allting så här kommer
historian i rätt så rått och oediterad format. P.S(Vi bor i stenungsund och skulle till gbg, bara så ni förstår vissa partier)
Okej det börjar med att mitt på dagen så addar någon david på msn, frågar en fråga om poker och går sedan offline. Inte mer med det. Men vi börjar för skojs skull kolla upp mailadressen. Inget konstigt igentligen hittar att den personen har en sida om hästar mm. Men vi ville ta reda på vart den kom i från, så vi följde en länk till en sida där det stog att hon hade sin häst. Ok tittar på sidan verkar vara ett vanligt stuteri, men så tycker jag att nånting inte stämmer och kollar upp bildadresserna. Då visar det sig att alla bilder på hela sidan kommer från olika ställen runt om i världen och att det inte finns något stuteri som heter så etc... Jävligt mysko men kan förklaras. Men inte mer med det vidare till nästa händelse
Efter detta så åker jag iväg och ska hämta upp david och lite andra killar för att dra och se på The Hives på trädgårn. Men jag glömmer min biljett, och jag kommer på det när David nämner Jakobs namn på väg till spekeröd för att hämta upp resten av folket. Inte så mysko men det är en sådan händelse som inte händer så ofta, varför skulle jag glömma biljetten just idag. To be continued
När vi kommer fram till heden och ska parkera så är det smockfullt, men vi har super tur och det är några som åker iväg precis den sekunden vi svänger in på parkeringen. Ska gå till biljett automaten. Och håll i dig, vid biljett automaten ligger en 1meter lång haj!
Jäääkligt mysko. aja vidare till nästa grej. Jakob som är något tankspridd hade glömt sitt leg och det var 18års gräns för dagen på trädgår'n. Det är ganska lång kö och det går långsamt in för vakterna granskar allas leg supernoga. Jag går först i gänget och sträcker fram mitt leg och vakten studerar det skitlänge och jag undrar om det är något problem. Då säger han att jag inte är 18år! utan att jag är född 861118 istället för 860118 som det står på legget. Han visar det för sin kollega som ser att det står 0118 och inte 1118. Jakob står nästa på tur och vi är bombsäkra på att han ska nekas inträde. Men de kollar inte honom. De kollar alla i kön utom honom! Vad är chansen för det? Håll i dig det här blir bra mycket sjukare
The hives spelar där inne och det är helt underbart sjukt bra. Mitt under spelningen tar jag upp mobilen för att kolla klockan pillar på mobilen för att tända skärmen och se klockan. Men där står inte klockan.. Det står: Vad är meningen med livet? över hela skärmen!!!
Efter spelningen är vi helt pisseblöta av svett så vi drar till donkan för att dricka lite innan vi åker hem. Jag beställer en Chessburgare och en cola och 2 andra beställer varsin cheeseburgare. Mao 3st totalt. Men det finns inga färdiga så vi sätter oss och väntar. De ropar ut att cheeseburgarna är färdiga. Går för att hämta och bruden i kassan räcker över en bricka med 5st burgare mao 2st för mycket. Vi var nästan ensamma på donken så det var svårt att förväxla. Men det här är sånt som händer, Men varför just idag?
:
När vi kommer tillbaka till parkeringen så är hajen borta från parkerings automaten. Men istället så ligger den ÖVERKÖRD bakom våran bil!
Men nästa grej nu då. Vi sätter oss alla fem i bilen för att köra iväg. Kör några meter och känner att bilen känns konstig, det dunkar och den guppar lite när vi kör. Ber david gå ut och kolla så att det inte är punka. Det är det inte. Kör igen och nu låter det ännu mer ett dunkade malande ljud och jag är på utfarten. Men bestämmer mig för att backa tillbaka in på parkerings området och stanna bilen på en tomruta för att kolla så ingen lossat på hjulbultarna. Men det var det inte. Ber de andra kolla när jag kör om de ser nått konstigt. Jag kör fram typ 5 meter och det låter asmycket. De säger åt mig att backa. Hör ett TJONG så trillar det fram ett BILBATTERI från undersidan bilen! Men det ser inte jag. De skriker åt mig att komma ut ur bilen. Fatta känslan när man kliver ut och så ligger det ett BILBATTERI framför bilen. Någon har alltså ställt ett bil batteri under bilen som släpades iväg med bilen när vi körde iväg.
Kör hem och motorvägen är helt tom. Ska svänga av vid stora höga för att släppa av killarna som bor i spekeröd. Pressar upp bilen i 190 på den tomma motorvägen innan jag svänger av. Lämnar av den förste och åker sedan vidare. För att lämna av den andre, hans infart ligger i stort sett mitt på spekröds rakan. Åker in och lämnar han det är ungefär 500m in. När jag åker ut igen på den smala grusvägen och kommer upp mot rakan. Så ser jag att det står en bil där med helljusen på. Det är POLISEN! Som står och väntar vid den infarten vi ska köra ut ifrån med typ 2-3 hus där inne bara. Dettta är alltså kl1 på natten mitt i ödemarken en söndag!. Blir skitnervös eftersom jag kört så fort på motorvägen innan. Brukar inte köra för fort och nu står de just på den infarten och väntar. Men de väntar inte på mig visar det sig iaf....
Behöver jag nämna att när jag åkte hemifrån så åkte jag till posten och postade min Utträdes ansökan till Svenska Kyrkan....
Konspirations teorierna bara haglar i skallen på mig. Någon säg nått vettigt jag håller på att bryta ihop typ.
Lite förtydligande skrivet i efterhand.
Angående texten på mobiltelefonen har jag nu kommit fram till att det var ett digital visitkort. Sådant som man skickar via BlueTooth. Hamnade som en post i adressboken, men det står inga namn eller nått det står bara: "Vad är meningen med livet". Men hurfan kan nån skicka sånt mitt under en supervild rockkonsert? Stog Längstfram i mitten typ och det var så trång att man knappt kunde andas och folk knuffades hela tiden. BT har en räckvidd på 10m. Och det kan omöjligt vara nån som skickat inom 10m radie. Så jäkla trångt och "knuffigt" var det.
EDIT: Det där med Hajen är ju bara vansinnigt konstigt. Jag menar bara för att man bor på västkusten brukar det ju inte ligga 1meter långa hajar här och var.
historian i rätt så rått och oediterad format. P.S(Vi bor i stenungsund och skulle till gbg, bara så ni förstår vissa partier)
Okej det börjar med att mitt på dagen så addar någon david på msn, frågar en fråga om poker och går sedan offline. Inte mer med det. Men vi börjar för skojs skull kolla upp mailadressen. Inget konstigt igentligen hittar att den personen har en sida om hästar mm. Men vi ville ta reda på vart den kom i från, så vi följde en länk till en sida där det stog att hon hade sin häst. Ok tittar på sidan verkar vara ett vanligt stuteri, men så tycker jag att nånting inte stämmer och kollar upp bildadresserna. Då visar det sig att alla bilder på hela sidan kommer från olika ställen runt om i världen och att det inte finns något stuteri som heter så etc... Jävligt mysko men kan förklaras. Men inte mer med det vidare till nästa händelse
Efter detta så åker jag iväg och ska hämta upp david och lite andra killar för att dra och se på The Hives på trädgårn. Men jag glömmer min biljett, och jag kommer på det när David nämner Jakobs namn på väg till spekeröd för att hämta upp resten av folket. Inte så mysko men det är en sådan händelse som inte händer så ofta, varför skulle jag glömma biljetten just idag. To be continued
När vi kommer fram till heden och ska parkera så är det smockfullt, men vi har super tur och det är några som åker iväg precis den sekunden vi svänger in på parkeringen. Ska gå till biljett automaten. Och håll i dig, vid biljett automaten ligger en 1meter lång haj!
Jäääkligt mysko. aja vidare till nästa grej. Jakob som är något tankspridd hade glömt sitt leg och det var 18års gräns för dagen på trädgår'n. Det är ganska lång kö och det går långsamt in för vakterna granskar allas leg supernoga. Jag går först i gänget och sträcker fram mitt leg och vakten studerar det skitlänge och jag undrar om det är något problem. Då säger han att jag inte är 18år! utan att jag är född 861118 istället för 860118 som det står på legget. Han visar det för sin kollega som ser att det står 0118 och inte 1118. Jakob står nästa på tur och vi är bombsäkra på att han ska nekas inträde. Men de kollar inte honom. De kollar alla i kön utom honom! Vad är chansen för det? Håll i dig det här blir bra mycket sjukare
The hives spelar där inne och det är helt underbart sjukt bra. Mitt under spelningen tar jag upp mobilen för att kolla klockan pillar på mobilen för att tända skärmen och se klockan. Men där står inte klockan.. Det står: Vad är meningen med livet? över hela skärmen!!!
Efter spelningen är vi helt pisseblöta av svett så vi drar till donkan för att dricka lite innan vi åker hem. Jag beställer en Chessburgare och en cola och 2 andra beställer varsin cheeseburgare. Mao 3st totalt. Men det finns inga färdiga så vi sätter oss och väntar. De ropar ut att cheeseburgarna är färdiga. Går för att hämta och bruden i kassan räcker över en bricka med 5st burgare mao 2st för mycket. Vi var nästan ensamma på donken så det var svårt att förväxla. Men det här är sånt som händer, Men varför just idag?
:
När vi kommer tillbaka till parkeringen så är hajen borta från parkerings automaten. Men istället så ligger den ÖVERKÖRD bakom våran bil!
Men nästa grej nu då. Vi sätter oss alla fem i bilen för att köra iväg. Kör några meter och känner att bilen känns konstig, det dunkar och den guppar lite när vi kör. Ber david gå ut och kolla så att det inte är punka. Det är det inte. Kör igen och nu låter det ännu mer ett dunkade malande ljud och jag är på utfarten. Men bestämmer mig för att backa tillbaka in på parkerings området och stanna bilen på en tomruta för att kolla så ingen lossat på hjulbultarna. Men det var det inte. Ber de andra kolla när jag kör om de ser nått konstigt. Jag kör fram typ 5 meter och det låter asmycket. De säger åt mig att backa. Hör ett TJONG så trillar det fram ett BILBATTERI från undersidan bilen! Men det ser inte jag. De skriker åt mig att komma ut ur bilen. Fatta känslan när man kliver ut och så ligger det ett BILBATTERI framför bilen. Någon har alltså ställt ett bil batteri under bilen som släpades iväg med bilen när vi körde iväg.
Kör hem och motorvägen är helt tom. Ska svänga av vid stora höga för att släppa av killarna som bor i spekeröd. Pressar upp bilen i 190 på den tomma motorvägen innan jag svänger av. Lämnar av den förste och åker sedan vidare. För att lämna av den andre, hans infart ligger i stort sett mitt på spekröds rakan. Åker in och lämnar han det är ungefär 500m in. När jag åker ut igen på den smala grusvägen och kommer upp mot rakan. Så ser jag att det står en bil där med helljusen på. Det är POLISEN! Som står och väntar vid den infarten vi ska köra ut ifrån med typ 2-3 hus där inne bara. Dettta är alltså kl1 på natten mitt i ödemarken en söndag!. Blir skitnervös eftersom jag kört så fort på motorvägen innan. Brukar inte köra för fort och nu står de just på den infarten och väntar. Men de väntar inte på mig visar det sig iaf....
Behöver jag nämna att när jag åkte hemifrån så åkte jag till posten och postade min Utträdes ansökan till Svenska Kyrkan....
Konspirations teorierna bara haglar i skallen på mig. Någon säg nått vettigt jag håller på att bryta ihop typ.
Lite förtydligande skrivet i efterhand.
Angående texten på mobiltelefonen har jag nu kommit fram till att det var ett digital visitkort. Sådant som man skickar via BlueTooth. Hamnade som en post i adressboken, men det står inga namn eller nått det står bara: "Vad är meningen med livet". Men hurfan kan nån skicka sånt mitt under en supervild rockkonsert? Stog Längstfram i mitten typ och det var så trång att man knappt kunde andas och folk knuffades hela tiden. BT har en räckvidd på 10m. Och det kan omöjligt vara nån som skickat inom 10m radie. Så jäkla trångt och "knuffigt" var det.
EDIT: Det där med Hajen är ju bara vansinnigt konstigt. Jag menar bara för att man bor på västkusten brukar det ju inte ligga 1meter långa hajar här och var.
Per Björe-Dahl, Göteborg
"The concept of shoehorning a massive V8 into an extremely heavy bodyshell with the structural rigidity of a potato is to act as a catalyst for global warming."
"The concept of shoehorning a massive V8 into an extremely heavy bodyshell with the structural rigidity of a potato is to act as a catalyst for global warming."
Haha! Fyfan vad surrealistiskt=)))
Det måste ha varit riktigt förvirrande.
Hoppas du kan bli dig själv igen, hehe [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /blink.gif[/img]
Trevligt morgonläsning.
Det måste ha varit riktigt förvirrande.
Hoppas du kan bli dig själv igen, hehe [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /blink.gif[/img]
Trevligt morgonläsning.
Civic Lsi -94
Medlem : 1267
-
krister"albin"
- Bil: civic vt -91
- Namn: krister johannesson
???????????????????????????????????????????
konstigt värre.
konstigt värre.
krister johannesson
civic vt -91 renovering på g
Toyota Prius -09
i don`t believe in heaven,and i don´t believe in hell
as a place with flames were people are having eternal pain.
i believe in a place i call "beyond"
civic vt -91 renovering på g
Toyota Prius -09
i don`t believe in heaven,and i don´t believe in hell
as a place with flames were people are having eternal pain.
i believe in a place i call "beyond"
-
Endoor
läckert!
Det räcker att man är lite ur balans en dag så kan sådana här händelser snurra till det rejält.
Det räcker att man är lite ur balans en dag så kan sådana här händelser snurra till det rejält.
- smacke
- Bil: NSX
- Namn: MarcusMaehlum
- Kontakt:
va gäller "meningen med livet" så är det 42... det vet ju alla... [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
sedan skulle ja gissa att det är reklampryl från trädgårn...
ja va medlemm där ett tag å de haglade sms från dom, så de e säkert dom som skickat.... [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... nnoyed.gif[/img]
sedan skulle ja gissa att det är reklampryl från trädgårn...
ja va medlemm där ett tag å de haglade sms från dom, så de e säkert dom som skickat.... [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... nnoyed.gif[/img]
SMacke #364
- Regge
- Bil: Honda S2000
- Namn: Erik Regnell
- Been thanked: 1 time
ÖÖÖööö....
WTF???!!
Ibland händer sånna dagar där ALLT händer, men detta var lite i överkant för medel Svensson =)
WTF???!!
Ibland händer sånna dagar där ALLT händer, men detta var lite i överkant för medel Svensson =)
KÖR:
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
hehe.. när jag läser igenom detta for det mig direkt i huvudet att detta skulle kunnat varit ett avsnitt från "thats 70teens show" så det jag tycker du ska göra är att skicka detta lilla manus till manusförfattaren på "thats 70teens show" [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
[i]<span style='font-family:Geneva'>Andreas Johansson, växjö, <span style='color:red'><span style='font-size:14pt;line-height:100%'>Civic ESi</span></span></span>[/i]
70 teens show ? det lät som en grymt bra serie! grrr [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img]
Hade du sagt "That 70's Show" hade jag däremot förstått vad du menat [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
Hade du sagt "That 70's Show" hade jag däremot förstått vad du menat [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
[b]<span style='color:black'>Peter Berglund</span>[/b]
1987 Rallycorsa[/b]
<span style='font-size:8pt;line-height:100%'>[b]Best ET:[/b] 12,31 @ 183 km/h 1100kg 280hk Civic VTI Turbo
[b]Best ET:[/b] 14.60 @ 151 km/h 1100kg 160hk Civic VTI
[b]Best ET:[/b] 14.18 @ 160 km/h 1020kg 150hk Crx Vtec
[b]Tidigare bilar[/b]
Mitsubishi EVO 3 RS-1995
Honda Civic VTI-1992
Honda CRX ED9-1989
Toyota Corolla-1988
Honda CRX Vtec-1990
Opel Kadett GSI-1985
Ford Sierra 2.0-1987</span>
[b]Sponsorer[/b] [b]<a href='http://www.hiflex.se/' target='_blank'>HIFLEX</a>[/b] [b]<a href='http://www.importparts.com' target='_blank'>IMPORTPARTS</a>[/b]
1987 Rallycorsa[/b]
<span style='font-size:8pt;line-height:100%'>[b]Best ET:[/b] 12,31 @ 183 km/h 1100kg 280hk Civic VTI Turbo
[b]Tidigare bilar[/b]
Mitsubishi EVO 3 RS-1995
Honda Civic VTI-1992
Honda CRX ED9-1989
Toyota Corolla-1988
Honda CRX Vtec-1990
Opel Kadett GSI-1985
[b]Sponsorer[/b] [b]<a href='http://www.hiflex.se/' target='_blank'>HIFLEX</a>[/b] [b]<a href='http://www.importparts.com' target='_blank'>IMPORTPARTS</a>[/b]
- Regge
- Bil: Honda S2000
- Namn: Erik Regnell
- Been thanked: 1 time
OT: Den Serien har väll lagts ned? grymmt bra iallafall.
KÖR:
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
Jag tror att nån har knaprat in över 5 E-tabletter här [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
//Sulle Hepptas
.................................................................
.................................................................
- Nibbe
- Bil: EG5, EJ9
- Namn: Niklas Walkin
- Has thanked: 10 times
<!--QuoteBegin-Regge+1 Nov 2004, 15:10:50--><div class='quotetop'>QUOTE(Regge @ 1 Nov 2004, 15:10:50)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->OT: Den Serien har väll lagts ned? grymmt bra iallafall.<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
HELL NO! Den finns kvar, Säsong 7 är i full gång.
Ska ha hela den serien på DVD, helt klart.
HELL NO! Den finns kvar, Säsong 7 är i full gång.
Ska ha hela den serien på DVD, helt klart.
Senast redigerad av Nibbe den 1 november 2004, 15:31, redigerad totalt 1 gånger.
-
EcciBaka
- Bil: Civic Aerodeck 1,8vti -00
- Namn: Alexander Rothberg
- Kontakt:
Äh det var ingen skum dag, du förväxlade bara pencillinen med partypillrena [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
o livets mening är 42, och rimligtvis borde nån där ute veta vad frågan är nuförtiden med.. jag menar, ser ni nån intergalaktisk motorväg?
o livets mening är 42, och rimligtvis borde nån där ute veta vad frågan är nuförtiden med.. jag menar, ser ni nån intergalaktisk motorväg?
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
Kan meddela att hajen ligger kvar utan ögon, dock så ligger den mitt ute i vägen! =)
<span style='color:gray'><span style='font-family:Arial'><span style='font-size:8pt;line-height:100%'>Christoffer Börjesson HPC#976</span></span></span>
hahaha tuff dag mannen [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img] inget att bry sig om, sånna dagar som kommer och går. Händer alla..
"The truth is out there..." [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... stling.gif[/img] [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img]
"The truth is out there..." [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... stling.gif[/img] [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img]
[b]Björn Bekkouche[/b][i], Stockholm #1251[/i]
[i]Kör:[/i]
- [b]Honda VT750 <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Black Widow<!--colorc--></span><!--/colorc--> -02[/b]
- [b]Ford Focus Flexifuel -08[/b]
[i]Tidigare fordon:[/i]
- Suzuki GS500E -81
- VW Polo -93
- Toyota Starlet -88
- VW Polo -92
- VW Golf GL MK1 -83
- VW Golf GTi 2,0L MK1 -84
- Nissan Micra K10 -88 [i](R.I.P.)[/i]
- Honda [b]CRX[/b] SOHC 1,6i -88
- Peugeot 206 XR -99
- Opel Kadett 1.6 -87
- [b]Honda VT750 <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Black Widow<!--colorc--></span><!--/colorc--> -02[/b]
- Suzuki GS500E -81
- VW Polo -93
- Toyota Starlet -88
- VW Polo -92
- VW Golf GL MK1 -83
- Peugeot 206 XR -99
- Opel Kadett 1.6 -87
För alla tvivlare 
La upp en likadan tråd på sweclockers och där visade det sig att det en person som hade fotat hajen tidigare på kvällen:

<a href="http://lynxen.mine.nu/bilder/haj2.jpg" target="_blank">http://lynxen.mine.nu/bilder/haj2.jpg</a>
<a href="http://lynxen.mine.nu/bilder/haj3.jpg" target="_blank">http://lynxen.mine.nu/bilder/haj3.jpg</a>
La upp en likadan tråd på sweclockers och där visade det sig att det en person som hade fotat hajen tidigare på kvällen:

<a href="http://lynxen.mine.nu/bilder/haj2.jpg" target="_blank">http://lynxen.mine.nu/bilder/haj2.jpg</a>
<a href="http://lynxen.mine.nu/bilder/haj3.jpg" target="_blank">http://lynxen.mine.nu/bilder/haj3.jpg</a>
Per Björe-Dahl, Göteborg
hah anormalt!
[b]<span style='color:black'>Peter Berglund</span>[/b]
1987 Rallycorsa[/b]
[b]Tidigare bilar[/b]
Mitsubishi EVO 3 RS-1995
Honda Civic VTI-1992
Honda CRX ED9-1989
Toyota Corolla-1988
Honda CRX Vtec-1990
Opel Kadett GSI-1985
1987 Rallycorsa[/b]
[b]Tidigare bilar[/b]
Mitsubishi EVO 3 RS-1995
Honda Civic VTI-1992
Honda CRX ED9-1989
Toyota Corolla-1988
Honda CRX Vtec-1990
Opel Kadett GSI-1985
- Dani
- Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
- Namn: Daniel Gabriel
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
Haha...den hajen var med i Metro idag [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
LOL
men hur fan kom den upp dit? [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
kanske någon som ville skapa uppmärksamhet och visste att många skulle på the hives konserten... Vem vet..
men hur fan kom den upp dit? [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
kanske någon som ville skapa uppmärksamhet och visste att många skulle på the hives konserten... Vem vet..
[b]Björn Bekkouche[/b][i], Stockholm #1251[/i]
- Suzuki GS500E -81
- VW Polo -93
- Toyota Starlet -88
- VW Polo -92
- VW Golf GL MK1 -83
- Peugeot 206 XR -99
- Opel Kadett 1.6 -87
- Suzuki GS500E -81
- VW Polo -93
- Toyota Starlet -88
- VW Polo -92
- VW Golf GL MK1 -83
- Peugeot 206 XR -99
- Opel Kadett 1.6 -87
Civic Lsi -94
- smacke
- Bil: NSX
- Namn: MarcusMaehlum
- Kontakt:
<!--QuoteBegin-nexus+4 Nov 2004, 21:49:59--><div class='quotetop'>QUOTE(nexus @ 4 Nov 2004, 21:49:59)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->påminner lite om;
<a href="http://www.fjarebk.com/gatuhaj.gif" target="_blank">haj</a><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
kan bero på att de e samma kanske ?? [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img]
<a href="http://www.fjarebk.com/gatuhaj.gif" target="_blank">haj</a><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
kan bero på att de e samma kanske ?? [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img]
SMacke #364
Står om varför hajen var där den var här:
<a href="http://www.gt.se/index.jsp?a=203411" target="_blank">http://www.gt.se/index.jsp?a=203411</a>
<a href="http://www.gt.se/index.jsp?a=203411" target="_blank">http://www.gt.se/index.jsp?a=203411</a>
"Det är ljudet, sången från motorn, som är den stora njutningen"
Haha fan vad taskigt [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
Per Björe-Dahl, Göteborg
haha fan va äeg =) men jag undrar fan vart DOM har fått tag i hajen :S jag menar det är ju ingen liten och lär kosta en hel del [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
xp
xp
<!--coloro:black--><span style="color:black"><!--/coloro-->-----------------------
Andree Wall (Sthlm)
Honda CRX-90 Dohc *SOLD*
Honda CRX-91 VTEC *SOLD*
Honda Civic Type R-04 *For Sale*
Medlem# 1261 // -----------------------<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Andree Wall (Sthlm)
Honda CRX-90 Dohc *SOLD*
Honda CRX-91 VTEC *SOLD*
Honda Civic Type R-04 *For Sale*
Medlem# 1261 // -----------------------<!--colorc--></span><!--/colorc-->
för att göra det ännu konstigare så kan ju jag säga att
Niklas och Krille i the hives har varit mina lärare.
Nicke var gymnastiklärare och Krille var musiklärare.
och eftersom du gick på The Hives, så........ jaaaaa..... lite mysko iaf [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
Niklas och Krille i the hives har varit mina lärare.
Nicke var gymnastiklärare och Krille var musiklärare.
och eftersom du gick på The Hives, så........ jaaaaa..... lite mysko iaf [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
Ilari Silander
Fagersta
"Finns det luft, bränsle och gnista?
Då ska det för fasen fungera!!"
Fagersta
"Finns det luft, bränsle och gnista?
Då ska det för fasen fungera!!"
Låter riktigt skumt... [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... #>/hmm.gif[/img]
ps var också på konserten jävligt grymt... men dom kollade inte lägg på mig heller eller nån av mina kompisar, jag blev nästan besviken att dom inte gjorde de med tanke på att jag fyllde 18år 31/10 [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... nnoyed.gif[/img]
ps var också på konserten jävligt grymt... men dom kollade inte lägg på mig heller eller nån av mina kompisar, jag blev nästan besviken att dom inte gjorde de med tanke på att jag fyllde 18år 31/10 [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... nnoyed.gif[/img]
Accord Type-s -07
Prelude vti -98
KTM 990 SMR -10
KTM 450 EXC -15
Prelude vti -98
KTM 990 SMR -10
KTM 450 EXC -15