Dags för flytt! Igen..
Har inte varit här så mkt, en del jobb och tyvärr ingen Honda så man smyger mest runt.. *S* Men nu tänkte jag höra om det kunde finnas någon trevlig människa från Hbg som kan vara snäll nog att visa mig runt en del där då jag återigen ska flytta..
Tog mitt busskort i Valborg och har kört sen dess men tröttnade på företagets nonchalanta attityd här i Nrkpg så jag tog mod till mig och sökte ett jobb i Hbg.. Var ner nu i fredags på intervju (vilken jag höll på att missa då jag låg i tatuerarstolen och glömde bort tiden) .. Men allt gick bra, var där ca 15 min innan avtalad tid vilket är bra.. *S* Det hela tog inte mer än 1½ tim och så vips hade jag ett nytt jobb..
Börjar på Arriva den 10 nov och kommer flytta ner inom en 2-3 veckors tid så jag får lite tid på mig innan jobbet drar igång.. Men jag ska inte bo i Hbg utan i Perstorp.. Och jaaa, jag vet.. Men jag måste ha någon som kan hjälpa mig med att se efter doggan min när jag jobbar vilket jag har där..
Och det är ju inte så långt emellan heller så..
Så alltså.. Finns det någon som kan visa mig runt lite i Hbg om ett par veckor så jag får iaf lite hum om vad som finns vart och lite så där vore jag tacksam..
Tog mitt busskort i Valborg och har kört sen dess men tröttnade på företagets nonchalanta attityd här i Nrkpg så jag tog mod till mig och sökte ett jobb i Hbg.. Var ner nu i fredags på intervju (vilken jag höll på att missa då jag låg i tatuerarstolen och glömde bort tiden) .. Men allt gick bra, var där ca 15 min innan avtalad tid vilket är bra.. *S* Det hela tog inte mer än 1½ tim och så vips hade jag ett nytt jobb..
Börjar på Arriva den 10 nov och kommer flytta ner inom en 2-3 veckors tid så jag får lite tid på mig innan jobbet drar igång.. Men jag ska inte bo i Hbg utan i Perstorp.. Och jaaa, jag vet.. Men jag måste ha någon som kan hjälpa mig med att se efter doggan min när jag jobbar vilket jag har där..
Så alltså.. Finns det någon som kan visa mig runt lite i Hbg om ett par veckor så jag får iaf lite hum om vad som finns vart och lite så där vore jag tacksam..
Senast redigerad av Vicke den 5 oktober 2008, 09:03, redigerad totalt 1 gånger.
A Girl With A Need For Speed
Viveka Lundbom
Tojta Camry -89 (skruttig som få) ;-)
SAAB 9000 turbo -88 (nästan utan rost, kanonfin)(borta)
Ford Eskrot -95 (löst)
Honda Crx -89 (såld)
Corrado G60 -89 (bortbytt)
Viveka Lundbom
Ford Eskrot -95 (löst)
Honda Crx -89 (såld)
kolla med chrille79 eller masaru, riktigt hyvens killar båda två 
Elvis
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
- Chrille79

- Bil: CH1
- Namn: Christian Roskjaer
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 24 times
Hade gärna, men har i princip noll tid över då jag renoverar hus till 110% just nu.
Men finns ju bla.
Dennies
Krollan
StiivN
Masaru
eko
Ja å säkert många fler :thumbup:
Varför Perstorp av alla ställen ?
Men finns ju bla.
Dennies
Krollan
StiivN
Masaru
eko
Ja å säkert många fler :thumbup:
Varför Perstorp av alla ställen ?
Gammal räv...
-
Masaru
- Bil: Integra DC5R
- Namn: Alessandro Kuric
Haha Perstorp av alla ställen. Jag bor här o d e fan inte mkt som händer iaf. Men nära till d mesta ändå, K-stad, Hbg, Malmö och gott om Hondaskeezs är det här nere också. Kul att du är från Nkpg också med tanke på att jag pluggade lacktecknik på Swalls förra året. Bara att hojta till när du ska ner hit så kan vi ta en runda.
Jo det blev Perstorp för där har jag folk som kan ta hand om min kära dogga medan jag jobbar.. Kan inte lämna henne ensam om jag jobbar 6-10 tim/ dag.. Är elakt mot henne.. Så då får det bli stackars Perstorp.. Någon måste ju skina upp bygget där med.. *S* Är ju nära till tatueraren iaf om inte annat.. *L*
Låter bra det Masaru, hänger gärna med en sväng runt i stan och lär mig mer.. Kommer ev flytta ner inom en 3 veckors period så jag hinner bekanta mig med stan innan jobbet börjar som sagt..
Låter bra det Masaru, hänger gärna med en sväng runt i stan och lär mig mer.. Kommer ev flytta ner inom en 3 veckors period så jag hinner bekanta mig med stan innan jobbet börjar som sagt..
Senast redigerad av Vicke den 5 oktober 2008, 23:03, redigerad totalt 1 gånger.
A Girl With A Need For Speed
Viveka Lundbom
Ford Eskrot -95 (löst)
Honda Crx -89 (såld)
Viveka Lundbom
Ford Eskrot -95 (löst)
Honda Crx -89 (såld)