syselsättningen på dem flesta helgerna nu tills de blir klar
-
stonie
- Bil: honda civic
- Namn: martin stenberg
tänkte jag skulle berätta om vad jag äntligen ska börja med på helger och de är att börjar svetsa rosen på min crx som jag köpte i slutet av förra sommaren när jag var och köpte den så såg den väldigt rost fri ut med visst de fanns rost men inte mkt.. men när jag började kolla mer noggranare på den så hittade jag att tanken var helt upprostad (hittade en som var som ny) och golvet där baksätet sitter är istort sätt upprostat och så är de lite mjuk lite här och där under bilen så nu dem flesta helgerna så ska jag göra de jätte roliga jobbet att laga upp den men efter som den ändå är hyfsta fin ändå så kan de vara värt de för som jag har fattat så finns de inte många crx gen1 kvar.. men de blir kul när den blir klar
hoppas att jag kan få den iaf kör bar och bes till wangan meet. kan ev ladda upp lite bilder under rostlagningstiden om de bara finns ström i mobilen 
-
anno
- Namn: Andreas Norberg
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 10 times
Kul att du fixar till bilen! Gör en projekt tråd under projekt/byggen istället där du kan uppdatera med info och bilder. Klart roligare och mer topic.
viewforum.php?f=29
Lycka till!
Mvh
Andreas
viewforum.php?f=29
Lycka till!
Mvh
Andreas
Honda Insight ZE1 K20A2 2000
Honda Civic Tourer FK3 N16A1 2015
Honda Accord CB7 F22A3 1991
Mini Cooper SE F56 2024
Honda Civic Tourer FK3 N16A1 2015
Honda Accord CB7 F22A3 1991
Mini Cooper SE F56 2024
-
stonie
- Bil: honda civic
- Namn: martin stenberg
ja sak fixa de ikväll efter jag har kommer hem från jobbetanno skrev:Kul att du fixar till bilen! Gör en projekt tråd under projekt/byggen istället där du kan uppdatera med info och bilder. Klart roligare och mer topic.
viewforum.php?f=29
Lycka till!
Mvh
Andreas