Produkter från AKR-performance: Bra eller dåliga saker?
-
Mattias Svensson
- Bil: Civic VEI
- Namn: Mattias Svensson
- Been thanked: 1 time
Hejsan
Som topic lyder: Produkter från akr-performance, bra eller dåliga saker? De är det jag vill veta. Funderar på att handla lite saker som:
Kolfiberhuv
Kolfiberbaklucka
Fjäderbenstag
osv..
ja, skulle jag lista allt så skulle hela tråden bestå av det. Så alla responser om produkter från akr tas emot.
Har för övrigt sätt att några på forumet är sponsrade av akr. så de borde kanske veta om det är bra saker eller dåliga saker som säljs. hehe.
Misstänker att denna tråd rör styling och tuning så darför tyckte jag den borde passa i denna avdelning. Men om inte så får troligen någon flytta denna med. Inte första tråden av mina som flyttas.
Men kort och gott.
Ge mig respons på produkter från akr-performance.
mvh
Som topic lyder: Produkter från akr-performance, bra eller dåliga saker? De är det jag vill veta. Funderar på att handla lite saker som:
Kolfiberhuv
Kolfiberbaklucka
Fjäderbenstag
osv..
ja, skulle jag lista allt så skulle hela tråden bestå av det. Så alla responser om produkter från akr tas emot.
Har för övrigt sätt att några på forumet är sponsrade av akr. så de borde kanske veta om det är bra saker eller dåliga saker som säljs. hehe.
Misstänker att denna tråd rör styling och tuning så darför tyckte jag den borde passa i denna avdelning. Men om inte så får troligen någon flytta denna med. Inte första tråden av mina som flyttas.
Men kort och gott.
Ge mig respons på produkter från akr-performance.
mvh
Prylar jag köpt av AKR:
- Kolfiber taklucka: Nöjd finishen var toppen och passformen också
- Kolfiber backspeglar: Nöjd men var tvungen att slipa ner lite på fästet för att det skulle passa
- AEM CAI : Nöjd
Har säkert köpt mer som jag glömt bort men jag har inte vairt missnöjd med något än. Frakten är billig och sakerna levereras hem till dörren.
Skulle inte tveka att handla av dem igen
- Kolfiber taklucka: Nöjd finishen var toppen och passformen också
- Kolfiber backspeglar: Nöjd men var tvungen att slipa ner lite på fästet för att det skulle passa
- AEM CAI : Nöjd
Har säkert köpt mer som jag glömt bort men jag har inte vairt missnöjd med något än. Frakten är billig och sakerna levereras hem till dörren.
Skulle inte tveka att handla av dem igen
-
civic 92
- Bil: Ek4
- Namn: Daniel hammarstedt
Jag som bor i lägenhet får inte hem till dörren utan får hämtas på posten! Det mesta jag beställt därifrån har varit bra grejer! men det som jag är mindre nöjd med är att lampor blinkers har dålig passform! så man får vad man betalar för!
Daniel Hammarstedt
Biltransport uthyres
0766296019
Kör:
Ek4 SC
Biltransport uthyres
0766296019
Kör:
Ek4 SC
Jag har kolfiberhuv och kommer att få även skärmar därifrån och passformen är kanon.
Har även handlat andra delar av den som också är bra.
Har även handlat andra delar av den som också är bra.
Erik Rådström
SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
-
Malkolm
- Bil: TEN second car!
- Namn: Malkolm Roth
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 23 times
Jag har sett en kolfiberhuv därifrån, den va superfin när den levereades, dock va passformen typ 9 av 10, alltså klart godkänd för att vara en kolfiberhuv.
MEN efter ett par veckors användande så kom det fram en hel del bulor och streckningar i den, det va inte alls något vackert längre.
Bra pris visst, men nu när det va min tur att köpa cf huv så valde jag att köpa en något dyrare SEIBON istället, man får vad man betalar för.
MEN efter ett par veckors användande så kom det fram en hel del bulor och streckningar i den, det va inte alls något vackert längre.
Bra pris visst, men nu när det va min tur att köpa cf huv så valde jag att köpa en något dyrare SEIBON istället, man får vad man betalar för.
-
krollan
- Bil: del sol vti-t
- Namn: Kristofer Andersson
Klart att den blir repig MEN det malkom syftar på är själva kolfiberväven som sträcker ut sig och bildar bulor inte lacken,samt utan att ha sett grejerna från akr så lägger seibon vansinigt många lager klarlack så små repor syns inte på samma sätt jämnfört med en relativit ny lackerad orginalhuv.
DÅ jag har arbetat mig igenom tre seibonhuvar och på ingen av dem har detta fenomen uppkommit.
DÅ jag har arbetat mig igenom tre seibonhuvar och på ingen av dem har detta fenomen uppkommit.
Kristofer Andersson
medlemnr. 557
Man ska ha testat allt utom folkdans och sin syster.
medlemnr. 557
Man ska ha testat allt utom folkdans och sin syster.
- Aker
- Bil: Honda NSX 3.0
- Namn: Fredrik Aker
- Kontakt:
Jag har handlat mycket från AKR och det har varit mycket bra prylar & service, tyvärr så har jag inte provat deras kolfiber prylar men kommer nog att göra det snart!.
Klart att man får vad man betalar för, själv åkte jag en Realcar kolfiberhuv på min förra bil, passformen var 8 av 10 kanske men funkade alldeles utmärkt för mitt syfte då.
Lycka til.
Klart att man får vad man betalar för, själv åkte jag en Realcar kolfiberhuv på min förra bil, passformen var 8 av 10 kanske men funkade alldeles utmärkt för mitt syfte då.
Lycka til.
Honda is the shit....not the actual shit but the essencs in shit!