Ska lacka om min civic till grön?!?!?

Diskussioner om styling och stereo.
Användarvisningsbild
eko
Bil: ITR DC2
Namn: Ekrem Coskun

fan caddyn ser nästan fin ut jämfört med 300kg spacklet den hade på sig innan. Du måste fått besvär med hela kroppen efter en sån slipning.. har inte masse sagt att du inte ska spackla mer än nödvändigt och att det bara kommer ge dig merjobb :D det tradiga är att ni lägger ner mycke jobb.. men den kommer vara rostig inom 2-3 månader igen haha

10P till bilen trung! så jäkla läcker! jag har lite projekt bilder du ska ha..
TRÖTT PÅ FRAMHJULSDRIFT!!!!!!
VMT
Bil: Jazz, FR-V, EG9
Namn: Trung Vu
Has thanked: 6 times
Kontakt:

eko skrev:fan caddyn ser nästan fin ut jämfört med 300kg spacklet den hade på sig innan. Du måste fått besvär med hela kroppen efter en sån slipning.. har inte masse sagt att du inte ska spackla mer än nödvändigt och att det bara kommer ge dig merjobb :D det tradiga är att ni lägger ner mycke jobb.. men den kommer vara rostig inom 2-3 månader igen haha

10P till bilen trung! så jäkla läcker! jag har lite projekt bilder du ska ha..
Den Caddy kommer klar till nästa år pga Elvis tar semester typ 2 månader nu:P

Tack Eko, kul att du gilla det :P De bilderna kan du spara till mig. Jag kommer förbi dig nån dag och hämta de.
Civic EG9 K24@inside
FRV 06
Jazz 06

EP3 05, EG6 92, EJ9 97, EK3 96, MB3 97, MB2 97, EG2 92, EG5 94, EG4 92, Audi A4 1.8 96, Toyota Corolla 90.
Användarvisningsbild
eko
Bil: ITR DC2
Namn: Ekrem Coskun

yes ta med dig usb minne :) eller så kan jag komprimera en mapp med bilderna o skicka, vilket du vill :) vill du komma så e du välkommen! vi kan ta de när vi ska till kristianstad o köra konbana!
TRÖTT PÅ FRAMHJULSDRIFT!!!!!!
Skriv svar