någon som har nån erfarenhet av Aeroworks kolfiber huvar som bla streetpower säljer?
hur är kvaliteten, passformen? samma prisklass som en VIS huv och de ska ju vara väldigt bra grejor..
Mvh Ted
Aeroworks kolfiberhuvar?
-
Eisenhut

- Bil: Honda Integra
- Namn: Marcus Eisenhut
- Been thanked: 4 times
VIS är inte så bra som dom har varit... Bla så fuskar dom numera med Huvarna, som nu är glasfiberhuvar med ett lager Kolfiber över...
Seibon har tyvärr inte till din bil, men jag vet att det finns en huv som är outstanding till VT. Har för mig att MagnusL på forumet har beställt en sån. BOBKIT tar hem.
Angående Aeroworks så har jag tyvärr ingen aning...
Seibon har tyvärr inte till din bil, men jag vet att det finns en huv som är outstanding till VT. Har för mig att MagnusL på forumet har beställt en sån. BOBKIT tar hem.
Angående Aeroworks så har jag tyvärr ingen aning...
Mvh/Marcus Eisenhut
Kör:
Honda Jazz -03
Honda Integra Si JRSC -94
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic Tourer 1.8 Lifestyle -14
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
Kör:
Honda Jazz -03
Honda Integra Si JRSC -94
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic Tourer 1.8 Lifestyle -14
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
MagnusL har beställt sig en OEM huv till VTn, det är näst intill omöjligt att hitta en OEM-huv till VTn i kolfiber förutom hos bobkit som lyckats hitta nånstans... vill minnas att den inte var så billig [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... tongue.gif[/img]
[b]Edvin "Eddy" Eminovic [/b]
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->[b]Civic VT '90[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->[b]Civic VT '90[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->