letar ratt!
<!--QuoteBegin-Masso+24 Jul 2006, 15:18:08--><div class='quotetop'>QUOTE(Masso 4 24 Jul 2006, 15:18:08)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Varför tjockare?
köp denna!

<!--emo&:wub:-->
<!--endemo--> <!--emo&:wub:-->
<!--endemo-->
Har en men den har farsan tryckt in i sin skitta Golf.... <!--emo&:wallbash:-->
<!--endemo-->
[right][snapback]310741[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
det e skönare me tjock <!--emo&:P-->
<!--endemo--> <!--emo&:whistling:-->
<!--endemo-->
köp denna!

<!--emo&:wub:-->
Har en men den har farsan tryckt in i sin skitta Golf.... <!--emo&:wallbash:-->
[right][snapback]310741[/snapback][/right]
det e skönare me tjock <!--emo&:P-->
Aleksandar Petrovic
<!--QuoteBegin-Masso+24 Jul 2006, 15:32:16--><div class='quotetop'>QUOTE(Masso 4 24 Jul 2006, 15:32:16)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Den ratten e SJUKT skön <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
[right][snapback]310750[/snapback][/right]

fastna lite för den.. men moccan lär ju suga åt sig handsvetten då jag inte har ac ? <!--emo&:blink2:-->
<!--endemo-->

fastna lite för den.. men moccan lär ju suga åt sig handsvetten då jag inte har ac ? <!--emo&:blink2:-->
Aleksandar Petrovic
Vad ska du med en mocca ratt till URKEL!
Köp min Momo Millenium för 1800:- samt få med en distans på 3-4cm så du får en sjysstare körupplevelse.
Köp min Momo Millenium för 1800:- samt få med en distans på 3-4cm så du får en sjysstare körupplevelse.
[b]<span style='color:black'>Peter Berglund</span>[/b]
1987 Rallycorsa[/b]
<span style='font-size:8pt;line-height:100%'>[b]Best ET:[/b] 12,31 @ 183 km/h 1100kg 280hk Civic VTI Turbo
[b]Best ET:[/b] 14.60 @ 151 km/h 1100kg 160hk Civic VTI
[b]Best ET:[/b] 14.18 @ 160 km/h 1020kg 150hk Crx Vtec
[b]Tidigare bilar[/b]
Mitsubishi EVO 3 RS-1995
Honda Civic VTI-1992
Honda CRX ED9-1989
Toyota Corolla-1988
Honda CRX Vtec-1990
Opel Kadett GSI-1985
Ford Sierra 2.0-1987</span>
[b]Sponsorer[/b] [b]<a href='http://www.hiflex.se/' target='_blank'>HIFLEX</a>[/b] [b]<a href='http://www.importparts.com' target='_blank'>IMPORTPARTS</a>[/b]
1987 Rallycorsa[/b]
<span style='font-size:8pt;line-height:100%'>[b]Best ET:[/b] 12,31 @ 183 km/h 1100kg 280hk Civic VTI Turbo
[b]Best ET:[/b] 14.60 @ 151 km/h 1100kg 160hk Civic VTI
[b]Best ET:[/b] 14.18 @ 160 km/h 1020kg 150hk Crx Vtec
[b]Tidigare bilar[/b]
Mitsubishi EVO 3 RS-1995
Honda Civic VTI-1992
Honda CRX ED9-1989
Toyota Corolla-1988
Honda CRX Vtec-1990
Opel Kadett GSI-1985
Ford Sierra 2.0-1987</span>
[b]Sponsorer[/b] [b]<a href='http://www.hiflex.se/' target='_blank'>HIFLEX</a>[/b] [b]<a href='http://www.importparts.com' target='_blank'>IMPORTPARTS</a>[/b]
<!--QuoteBegin-FonziE+24 Jul 2006, 14:39:17--><div class='quotetop'>QUOTE(FonziE 4 24 Jul 2006, 14:39:17)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Masso+24 Jul 2006, 15:32:16--><div class='quotetop'>QUOTE(Masso 4 24 Jul 2006, 15:32:16)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Den ratten e SJUKT skön <!--emo&:D-->
<!--endemo-->

<!--endemo-->
[right][snapback]310754[/snapback][/right]
Den ratten e ju inte snygg för fem öre... du skall få en bild på min när jag kommer hem... <!--emo&:whatever:-->
<!--endemo-->

[right][snapback]310754[/snapback][/right]
Den ratten e ju inte snygg för fem öre... du skall få en bild på min när jag kommer hem... <!--emo&:whatever:-->
Markus Persson
- *PAPPOUS*
- Bil: Civic EK20
- Namn: Christian Kutsudakis
Kan tipsa om Momo Jet <!--emo&:thumbup:-->
<!--endemo--> <!--emo&:thumbup:-->
<!--endemo-->

Honda Civic EK4 -00
N/A is the shit!
All motor K20
"knock ::knock: whos there? your rods muthafuckaaa"
N/A is the shit!
All motor K20
"knock ::knock: whos there? your rods muthafuckaaa"
<!--QuoteBegin-*PAPPOUS*+24 Jul 2006, 15:47:28--><div class='quotetop'>QUOTE(*PAPPOUS* 4 24 Jul 2006, 15:47:28)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Kan tipsa om Momo Jet <!--emo&:thumbup:-->
<!--endemo-->

[right][snapback]310759[/snapback][/right]
är den "tjockare"

[right][snapback]310759[/snapback][/right]
är den "tjockare"
Aleksandar Petrovic
<!--QuoteBegin-RobbanT+24 Jul 2006, 16:54:18--><div class='quotetop'>QUOTE(RobbanT 4 24 Jul 2006, 16:54:18)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Fixa ditt avgassystem först Fonzie <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
[right][snapback]310788[/snapback][/right]
haha de kommer så fort jag hittat ngn som har tid för lite cash....
[right][snapback]310788[/snapback][/right]
haha de kommer så fort jag hittat ngn som har tid för lite cash....
Aleksandar Petrovic
-
Green_Frogg
- Kontakt:
<a href='http://www.micro.se/template/produkter.asp?itemid=69628' target='_blank'>http://www.micro.se/template/produkter. ... d=69628</a>
micro har den ska hämta min på fredag.
micro har den ska hämta min på fredag.
Christer Wahlqvist
Kumla
Kumla
-
hondapower
- Been thanked: 3 times
varför köper man en eftermarknads ratt med en massa krimskrams på!
tänker på div halk klackar och tex 4ekrar och halt skin m,m m,m.
en riktigt "kör" vänlig ratt är mocka rattarna.
man varken glider eller har en massa krimskrams på den som förhindrar div ratt rörelser.
det är iaf min åsikt om rattar!
man varken glider eller har en massa krimskrams på den som förhindrar div ratt rörelser.
<!--QuoteBegin-hondapower+24 Jul 2006, 22:30:14--><div class='quotetop'>QUOTE(hondapower @ 24 Jul 2006, 22:30:14)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->varför köper man en eftermarknads ratt med en massa krimskrams på!
[right][snapback]310923[/snapback][/right]
tipsar dig om att kolla på min 3e posT!
Aleksandar Petrovic
<!--QuoteBegin-hondapower+24 Jul 2006, 22:30:14--><div class='quotetop'>QUOTE(hondapower 4 24 Jul 2006, 22:30:14)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->varför köper man en eftermarknads ratt med en massa krimskrams på!
Just denna tråd ligger under Styling/Stereo .. så jag gissar att man vill ha en snyggare ratt än den som sitter orginal <!--emo&;)-->
<!--endemo-->
Just denna tråd ligger under Styling/Stereo .. så jag gissar att man vill ha en snyggare ratt än den som sitter orginal <!--emo&;)-->
Fredrik Björklund
Lexus IS 250 Sport
Jazz GD (SÅLD)
Accord Tourer 2.4 (SÅLD)
Civic EG (SÅLD)
Legend Coupé (SÅLD)
Lexus IS 250 Sport
Jazz GD (SÅLD)
Accord Tourer 2.4 (SÅLD)
Civic EG (SÅLD)
Legend Coupé (SÅLD)
-
hondapower
<!--QuoteBegin-FonziE+24 Jul 2006, 22:51:32--><div class='quotetop'>QUOTE(FonziE 4 24 Jul 2006, 22:51:32)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-hondapower+24 Jul 2006, 22:30:14--><div class='quotetop'>QUOTE(hondapower 4 24 Jul 2006, 22:30:14)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->varför köper man en eftermarknads ratt med en massa krimskrams på!
[right][snapback]310949[/snapback][/right]
jo förviso,tjockare rattar är oftast skönare att hålla i..det säger ja inget om.
menar bara på att en varm sommar dag med lite handsvett etc så är det väldigt lätt att "glida" med handen på en skin ratt.
och det finns ju även "styling mocca" rattar. <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
jo förviso,tjockare rattar är oftast skönare att hålla i..det säger ja inget om.
menar bara på att en varm sommar dag med lite handsvett etc så är det väldigt lätt att "glida" med handen på en skin ratt.
<!--QuoteBegin-hondapower+25 Jul 2006, 00:01:11--><div class='quotetop'>QUOTE(hondapower 4 25 Jul 2006, 00:01:11)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-FonziE+24 Jul 2006, 22:51:32--><div class='quotetop'>QUOTE(FonziE 4 24 Jul 2006, 22:51:32)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-hondapower+24 Jul 2006, 22:30:14--><div class='quotetop'>QUOTE(hondapower 4 24 Jul 2006, 22:30:14)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->varför köper man en eftermarknads ratt med en massa krimskrams på!
<!--endemo-->
[right][snapback]310956[/snapback][/right]
men o andra sidan. jag vill ju ha mocca men är de praktiskt i en delsol UTAN ac?
[right][snapback]310956[/snapback][/right]
men o andra sidan. jag vill ju ha mocca men är de praktiskt i en delsol UTAN ac?
Aleksandar Petrovic
-
hondapower
vet inte exakt vad du tänker på när du nämner delsol utan AC och en mocca ratt.
tänker du på om moccan kommer bli förstörd,slitas fortare,lukta,m,m?
<!--QuoteBegin-hondapower+25 Jul 2006, 00:05:18--><div class='quotetop'>QUOTE(hondapower @ 25 Jul 2006, 00:05:18)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->vet inte exakt vad du tänker på när du nämner delsol utan AC och en mocca ratt.
[right][snapback]310958[/snapback][/right]
jag vet hur en mocca jacka blir av tex småflått. och hur blir en mocca ratt av svettiga händer från en varm sol förare?
[right][snapback]310958[/snapback][/right]
jag vet hur en mocca jacka blir av tex småflått. och hur blir en mocca ratt av svettiga händer från en varm sol förare?
Aleksandar Petrovic
-
hondapower
dom flesta rattar har svart mocca och iom att man typ hela tiden använder ratten så hinner man oftast inte få dom klassiska fläckarna på den iom att man hela tiden flyttar runt händerna över den.
dom så kan mocka bli typ solblekt av solen och bli lite åt det brunare hållet,men det tar tid!
även så att precis som med skinn så slits ju mocca också,men till skillnad mot skin så blir inte mocca slätare (eller hur man skall beskria slitaget)(Hmm,titta på din egna org ratt så förstår du hur ja menar).
utan mocca har en tendens att bli typ "plattare",typ som man tryckt ner själva mocca höljet.
men i mina ögon så håller en Mocca ratt högre kvalitets finish än vad en skinnratt kommer göra.
plus att det även ser räjsigare ut med Mocca.(i mina ögon <!--emo&:D-->
<!--endemo--> )
plus (igen) om du skulle få för dig att börja ratta lite avancerat tex under bankörning eller så så kommer du märka fördelen vad gäller greppet i mocca rattarna.
dom så kan mocka bli typ solblekt av solen och bli lite åt det brunare hållet,men det tar tid!
även så att precis som med skinn så slits ju mocca också,men till skillnad mot skin så blir inte mocca slätare (eller hur man skall beskria slitaget)(Hmm,titta på din egna org ratt så förstår du hur ja menar).
utan mocca har en tendens att bli typ "plattare",typ som man tryckt ner själva mocca höljet.
men i mina ögon så håller en Mocca ratt högre kvalitets finish än vad en skinnratt kommer göra.
plus att det även ser räjsigare ut med Mocca.(i mina ögon <!--emo&:D-->
plus (igen) om du skulle få för dig att börja ratta lite avancerat tex under bankörning eller så så kommer du märka fördelen vad gäller greppet i mocca rattarna.
-
Vtec_Lambo
- Bil: CR-V PHEV 2024
- Namn: Mathias Beijer
Mocka blir klistrigt på de ställen man ofta har händerna på och man har alltid ett kanongrepp även om man är fuktig i händerna.
Men jag har inte märkt någon solblekning på min ratt och den har jag använt i över 1år nu.
Men jag har inte märkt någon solblekning på min ratt och den har jag använt i över 1år nu.
Honda CR-V PHEV
<!--QuoteBegin-Masso+25 Jul 2006, 08:03:10--><div class='quotetop'>QUOTE(Masso 4 25 Jul 2006, 08:03:10)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Fonzie!
Nu har jag hittat ratten till dig!

<!--emo&:oops:-->
<!--endemo--> <!--emo&:whatever:-->
<!--endemo-->
[right][snapback]310987[/snapback][/right]
FY
<!--QuoteBegin-Vtec_Lambo+25 Jul 2006, 12:08:53--><div class='quotetop'>QUOTE(Vtec_Lambo 4 25 Jul 2006, 12:08:53)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Mocka blir klistrigt på de ställen man ofta har händerna på och man har alltid ett kanongrepp även om man är fuktig i händerna.
[right][snapback]311026[/snapback][/right]
Ngn som vet vilken ratt som sitter i akers?
Nu har jag hittat ratten till dig!

<!--emo&:oops:-->
[right][snapback]310987[/snapback][/right]
FY
<!--QuoteBegin-Vtec_Lambo+25 Jul 2006, 12:08:53--><div class='quotetop'>QUOTE(Vtec_Lambo 4 25 Jul 2006, 12:08:53)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Mocka blir klistrigt på de ställen man ofta har händerna på och man har alltid ett kanongrepp även om man är fuktig i händerna.
[right][snapback]311026[/snapback][/right]
Ngn som vet vilken ratt som sitter i akers?
Senast redigerad av FonziE den 25 juli 2006, 12:46, redigerad totalt 1 gånger.
Aleksandar Petrovic
Borde vara <a href='http://www.sparcousa.com/psteering_comp.asp?id=274' target='_blank'>denna</a>
Markus Persson
- Regge
- Bil: Honda S2000
- Namn: Erik Regnell
- Been thanked: 1 time
Min blåa sparco i moca är helt klart nice, tillsamans med racing handskar blir det rena klistret!
Den modellen jag har är typ nån förstärkt modell, ska klara av lite mer slitage om man så säger.
Den modellen jag har är typ nån förstärkt modell, ska klara av lite mer slitage om man så säger.
KÖR:
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
Nån som vet var man kan köpa sparco ratt i sverige? eller sparco grejjer överhuvudtaget?
[b]Martin Wadstein
Helsingborg
CRX vtec, Evo III[/b]
Mitsubishi Lancer Evolution III
CRX vtec EE8 1990.
civic Type R(Svart) 04 - Såld
accord vtec 1.8 - 01 - Såld
civic Type R(Milano) 04 - Skrotad
Saab 900i - Trotjänare - 41 000 Mil - Såld
<a href="http://www.garaget.org/?car=48181" target="_blank">http://www.garaget.org/?car=48181</a>
Helsingborg
CRX vtec, Evo III[/b]
Mitsubishi Lancer Evolution III
CRX vtec EE8 1990.
civic Type R(Svart) 04 - Såld
accord vtec 1.8 - 01 - Såld
civic Type R(Milano) 04 - Skrotad
Saab 900i - Trotjänare - 41 000 Mil - Såld
<a href="http://www.garaget.org/?car=48181" target="_blank">http://www.garaget.org/?car=48181</a>
Lyfter denna tråd och undrar var man kan få tag på mockaratt till bra pris som är platt i undre änden och rund i resten. Tacksam för svar.
<!--fonto:Verdana--><span style="font-family:Verdana"><!--/fonto-->Bo Sonesson Karlshamn
<a href="http://www.garaget.org/?car=29209&image=264663" target="_blank">Hondan :) Bilder från Garaget</a>
<a href="http://www.hedberg-production.com" target="_blank">Hedberg-Production.com</a>
Här finns det filmer, bilder och annat från olika event i Sverige.
Senaste Nytt!! FILM från Helsingborg vallåkrahelgen <a href="http://hedberg-production.com/film_main.asp" target="_blank">Helsingborg By Night 2007</a>
Tidigare Träffar Bilder:
Bilder från <a href="http://www.hedberg-production.com/bildarkiv/vallakra07/index.html" target="_blank">Vallåkraträffen 2007</a>
<a href="http://www.hedberg-production.com/bildarkiv/ronneby_070630/index.html" target="_blank">Blekingeträff med Blekinge Midnigthclub</a>
<a href="http://www.hedberg-production.com/bildarkiv/urasa_070602/index.html" target="_blank">CRC @ Uråsa </a>(Stripp och Konbana)
<a href="http://www.hedberg-production.com/bildarkiv/edps_emmaboda_07/index.html" target="_blank">EDPS Emmaboda </a>
<a href="http://www.hedberg-production.com/bildarkiv/vallakra_06/index.html" target="_blank">Vallåkra 2006 </a>
<a href="http://www.hedberg-production.com/bildarkiv/supra_060708/index.html" target="_blank">Supraträff @ Uråsa</a>
Kom gärna in och diskutera Filmer bilder med mera på vårat forum <a href="http://forum-hedberg-production.com/index.php" target="_blank">Hedberg-Production Forum</a>
<!--fontc--></span><!--/fontc-->
<a href="http://www.garaget.org/?car=29209&image=264663" target="_blank">Hondan :) Bilder från Garaget</a>
<a href="http://www.hedberg-production.com" target="_blank">Hedberg-Production.com</a>
Här finns det filmer, bilder och annat från olika event i Sverige.
Senaste Nytt!! FILM från Helsingborg vallåkrahelgen <a href="http://hedberg-production.com/film_main.asp" target="_blank">Helsingborg By Night 2007</a>
Tidigare Träffar Bilder:
Bilder från <a href="http://www.hedberg-production.com/bildarkiv/vallakra07/index.html" target="_blank">Vallåkraträffen 2007</a>
<a href="http://www.hedberg-production.com/bildarkiv/ronneby_070630/index.html" target="_blank">Blekingeträff med Blekinge Midnigthclub</a>
<a href="http://www.hedberg-production.com/bildarkiv/urasa_070602/index.html" target="_blank">CRC @ Uråsa </a>(Stripp och Konbana)
<a href="http://www.hedberg-production.com/bildarkiv/edps_emmaboda_07/index.html" target="_blank">EDPS Emmaboda </a>
<a href="http://www.hedberg-production.com/bildarkiv/vallakra_06/index.html" target="_blank">Vallåkra 2006 </a>
<a href="http://www.hedberg-production.com/bildarkiv/supra_060708/index.html" target="_blank">Supraträff @ Uråsa</a>
Kom gärna in och diskutera Filmer bilder med mera på vårat forum <a href="http://forum-hedberg-production.com/index.php" target="_blank">Hedberg-Production Forum</a>
<!--fontc--></span><!--/fontc-->