Prelude, blinkers?

Diskussioner om styling och stereo.
Skede
Kontakt:

Tjena. Har provmonterat fronten å sidokjolarna nu iaf.
Men vad tycker ni? Ska jag göra hål i fronten å sätta dit blinkersarna där eller finnt de nån smidig lösning för å få dit blinkersana i positionsljus lycktorna?

Här är lite bilder på hur det serut nu iaf:

Bild
Bild
Stefan Skedebäck
AndreasD

Läcker lack. Orginal?
Hoppas du får ordning på bilen, tror det kommer bli skit snyggt. Tyvärr har jag ingen aning om hur du ska lösa blinkers frågan men finns säkert någon annan som vet.

Lycka till
Andreas Dahm

[b]TEAM LUDER
HPC Östergötland[/b]

Honda Prelude 2.3 4WS

[i]Because Japanese cars are so much better![/i]
Användarvisningsbild
Joakim Olsson
Bil: S2000
Namn: Joakim Olsson

Ett sätt är att kapa bort "lamphållarna" från lyktorna, limma sedan dit blinkershållaren på positionslyktan med limpistol. Eventuellt behöver du använta en liten distans mellan hållare och lykta för att blinkerlampan ska få plats.
Senast redigerad av Joakim Olsson den 6 november 2006, 16:28, redigerad totalt 1 gånger.
Skede
Kontakt:

<!--QuoteBegin-Joakim Olsson+6 Nov 2006, 16:26:57--><div class='quotetop'>QUOTE(Joakim Olsson @ 6 Nov 2006, 16:26:57)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Ett sätt är att kapa bort "lamphållarna" från lyktorna, limma sedan dit blinkershållaren på positionslyktan med limpistol. Eventuellt behöver du använta en liten distans mellan hållare och lykta för att blinkerlampan ska få plats.
[right][snapback]345961[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Jo funderade också på nått sånt. Kan jag göra detta "lagligt" så det går igenom besiktningen?
Stefan Skedebäck
Skriv svar