Styling till Accord -89

Diskussioner om styling och stereo.
decar

Hej!
Det är så att jag nog kommer att få ärva en Honda Accord -89, som gått 13000mil nu, efter sommarn när jag får körkort :)
Nu undrar jag om någon vet om det finns något billigt bodykit till den eller allmänna tips på hur jag kan göra den snyggare?
Har hittat några få kit men inget har direkt varit i min smak. Gillar ganska cleana saker.

Mvh
Dennis
<!--coloro:#FF00FF--><span style="color:#FF00FF"><!--/coloro--><!--sizeo:1--><span style="font-size:8pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--fonto:Verdana--><span style="font-family:Verdana"><!--/fonto-->Dennis Carlsson<!--fontc--></span><!--/fontc--><!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
Användarvisningsbild
Asse
Bil: Civic VTI EK4
Namn: Erik Lindgren
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times

Sänkning, nå fina fälgar och en sjyst läpp. Och sen fixa till ett snuskigt bra skick på den. Räcker längre än ett plastpaket.
"Isn't it nice when things just work?"

Honda Civic VTI -00
Honda CR-V -13
decar

Jag hade också tänk på något liknande :)
Undrar hur det blir om man lackar all svart plast silver(samma som bilen) ? o så en läpp på det?
<!--coloro:#FF00FF--><span style="color:#FF00FF"><!--/coloro--><!--sizeo:1--><span style="font-size:8pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--fonto:Verdana--><span style="font-family:Verdana"><!--/fonto-->Dennis Carlsson<!--fontc--></span><!--/fontc--><!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
decar

Slängde ihop något i photoshop. Kan detta vara något att sträva imot kanske? :)
Vad tycker ni?
Skriv svar