Hur sitter plasttrösklar/sidor i interiören? (Kabeldragning
Jag ska börja dra kablar för stereo/slutsteg och baslåda när jag får tid tänkte jag men funderar lite över hur plastpaneler och tröslar sitter fast? Sitter dom med clips eller är dom skruvade? T ex dörrtrösklarna? Hur sitter dom fast, såvitt jag kunde se fanns inga skruvar inom synhåll. Man vill ju inte börja dra och slita i grejerna i tron om att det är clips dom sitter fast med när det i själva verket är med skruv 
Är det bökigt och dra kablar för ljud i EP3an? Någon med erfarenhet?
Är det bökigt och dra kablar för ljud i EP3an? Någon med erfarenhet?
Senast redigerad av CrilleD den 14 juli 2008, 16:45, redigerad totalt 1 gånger.
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->Honda Civic Type-R EP3<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:black--><span style="color:black"><!--/coloro-->[b]"Black hawk"[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->- 04 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
- StockholmsJOCKE
- Bil: ITR DC2
- Namn: Jocke
- Been thanked: 3 times
Tja !
Om du söker här på sidan så kommer du hitta rätt så mycket nyttig info, ett tips är att dra förbi det engelska Type R forumet också där finns det mer.
Om du tittar i fonzekas projekttråd så hittar du också lite info bla när han monterar i dörrsidorna, sen finns det också bla sn till plasthållare (orginal honda) för skrikare som du monterar i dörren.
Kör på dom själv och är mycket nöjd.
Jag har ett dokument med bilder och anvisningar för stereo/högtalar montering i CTR´n men den är på matiga 4MB.
Men som sagt sök det finns en hel del här på forumet !
/J
Om du söker här på sidan så kommer du hitta rätt så mycket nyttig info, ett tips är att dra förbi det engelska Type R forumet också där finns det mer.
Om du tittar i fonzekas projekttråd så hittar du också lite info bla när han monterar i dörrsidorna, sen finns det också bla sn till plasthållare (orginal honda) för skrikare som du monterar i dörren.
Jag har ett dokument med bilder och anvisningar för stereo/högtalar montering i CTR´n men den är på matiga 4MB.
/J
Hallo!
Ja sökning på denna typ av forum lyckas jag aldrig med, det kommer bara upp massa annat som inte är relevant
Du har inga länkar?
Vad är det för dokument? På SVE eller ENG? 4MB va inte så jättestort ändå
Ja sökning på denna typ av forum lyckas jag aldrig med, det kommer bara upp massa annat som inte är relevant
Vad är det för dokument? På SVE eller ENG? 4MB va inte så jättestort ändå
GTBM skrev:Tja !
/J
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->Honda Civic Type-R EP3<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:black--><span style="color:black"><!--/coloro-->[b]"Black hawk"[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->- 04 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
- Steffo

- Bil: Pilot EX-L 2016
- Namn: Stefan Blixt
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 10 times
Ett tips om man tex vill hitta Fonzekas tråd är att leta efter sökknappen, välj more search options, välj att enbart söka i projekttråden och sedan söka på Fonzeka.
Stockholm
Honda Pilot EX-L AWD 2016
- Steffo

- Bil: Pilot EX-L 2016
- Namn: Stefan Blixt
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 10 times
<a href="http://www.hondaklubben.com/forum/index ... =signalkab*" target="_blank">http://www.hondaklubben.com/forum/index ... nalkab*</a>
Stockholm
Tack så mycket! Ska kika igenom imorgon men just nu är det dags att sova känner jag.
Steffo skrev:<a href="http://www.hondaklubben.com/forum/index ... =signalkab*" target="_blank">http://www.hondaklubben.com/forum/index ... nalkab*</a>