Ny stereo i S2000

Diskussioner om styling och stereo.
krusse

Någon som kan tipsa om en fungerande lösning?
Vad jag förstår så är det ytterst begränsat utbud av enheter som fungerar med de inbyggda kontrollerna.
Jag skulle vilja stoppa i en Sony som har en massa lull-lull (men kan nog ändra mig om det är bättre med något annat).
Någon som vet var man kan få tag på en adapter eller liknande så att man får lite större valfrihet?
alchamy

Tja,

Jag bytte stereo i min bil men nu fungerar inte knapparna på instrumentbrädan. Har sett att det finns en adapter som gör att dom ska fungera. tror dock den är rätt dyr och vet inte till vilka modellen den passar till.
För mig spelar det ingen större roll då jag tycker knapparna är rätt begränsade, det jag ville komma åt var en stereo som klara att streama spotify över usbkabel från en iphone. Köpte en pioneer och det fungerar mycket bra!

/R
Användarvisningsbild
Broman
Bil: S2000 Vortech E85
Namn: Anders Broman

Kollade upp det där förut en gång, och har för mig att jag var till BRL och det var Alpine som gällde.
Anders Broman
S2000 vortech E85
cx-5 2,5
Användarvisningsbild
luckan
Namn: Daniel Lukjanovic

JVC funkar också, hade det i min gamla s2k trots att jag aldrig fick igång funktionen med de inbyggda kontrollerna. Vet dock att jag var riktigt nöjd med min huvudenhet och bygge öht, förbannat bra för en som inte är en riktig audiofil men ändå uppskattar fint ljud =)

Mvh,
Skriv svar