Växellåda: Manuell
Bränsle: Bensin
Pedantskött och till 99,9% rostfri Audi 80 med galvad kaross. Det sitter en 2.6 liters V6a i den men förbrukningen ligger ändå under litern vid blandad körning. Den har precis slagit om till 26 000 mil (26 035), men fungerar utmärkt i både motor och växellåda.
Saker som är helt nybytta efter 26 000 mil:
- Ny kamrem
- Ny vattenpump
- Ny termostat
- Ny drivrem (generator, servo osv)
- Ny olja
- Nytt oljefilter
- Nytt luftfilter
- Nya tändstift
- Nytt bränslefilter
- Nytt kupéfilter
- Ny termokontakt
Saker som är gjorda tidigare:
- Bytta dämpare -05
- Bytta skivor runt om -05
Även bränslefilter och kupéfilter kommer att vara bytt vid försäljning
Bilen är utrustad med ABS, c-lås, servo, airbag (förare och passagerare), el-hissar, el-speglar, el-taklucka, larm och extramätare för oljetemp, oljetryck och laddspänning.
Fyra nästan nya Semperit, Ice-grip 2, vinterdäck (körda en halv säsong) på 15" Dotz alu-fälgar.
Fyra jättefina sommardäck på 15" Audi orginal alu-fälgar.
Ett fullstort reservdäck.
Denna pärla säljes endast pga nya arbetsförhållanden.
Ring eller pm:a mig så får du veta mer.
Bilen kan ses i Västerås, KAK-regionen eller runt Märsta.
Pris 21 000 med vinterdäcken.
19 000 utan vinterdäck
PoK
SÅLD!
hejsan!! hur många ägare innan den kom till sverige? o vart komer den ursprungligen från? du skrev att de är manuell låda? stå automat på vägverkets sida?
e försäkringen dyrare då de stå import på denna?polaren e ute efter en audi nämligen därför ja undra,
mvh micke
e försäkringen dyrare då de stå import på denna?polaren e ute efter en audi nämligen därför ja undra,
mvh micke
mikael memvik
Hej..
Jag märkte först igår faktiskt att det står automat på vägverket.. Jag vet inte om det blir något dyrare för att det står automat men eftersom ingen av de tidigare ägarna har ändrat så tror jag inte det.. Det är en manuell låda iaf =)
Jag har inte ägt den så länge nämligen eftersom min arbetssituation blev förändrad..
Jag är 5e ägaren och den kom till sverige 96. Menjag har inte ägt den länge alls.. bara nån månad. Måste fortsätta köra Vei spis eftersom det e så jävla soppasnålt vid långa pendlingar =)
Den är ifrån tyskland. För en person över 25 kostar försäkringen 2687 kronor om året om man väljer halvförsäkring mellan 1500-2000 mil.. Är inte säker men har för mig att folksam är billigare.. Inte säker dock..
Skatten är på ca 1800 om året.. Men är ni i Västerås någonting är det bara att svänga förbi och kolla in den =)
Hade fint..
Jag märkte först igår faktiskt att det står automat på vägverket.. Jag vet inte om det blir något dyrare för att det står automat men eftersom ingen av de tidigare ägarna har ändrat så tror jag inte det.. Det är en manuell låda iaf =)
Jag har inte ägt den så länge nämligen eftersom min arbetssituation blev förändrad..
Jag är 5e ägaren och den kom till sverige 96. Menjag har inte ägt den länge alls.. bara nån månad. Måste fortsätta köra Vei spis eftersom det e så jävla soppasnålt vid långa pendlingar =)
Den är ifrån tyskland. För en person över 25 kostar försäkringen 2687 kronor om året om man väljer halvförsäkring mellan 1500-2000 mil.. Är inte säker men har för mig att folksam är billigare.. Inte säker dock..
Skatten är på ca 1800 om året.. Men är ni i Västerås någonting är det bara att svänga förbi och kolla in den =)
Hade fint..
Senast redigerad av Dalejon den 10 maj 2007, 09:30, redigerad totalt 1 gånger.
Daniel Jonsson
<!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro-->[b]Flygtekniker på SAS Technical Services[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro-->[b]Flygtekniker på SAS Technical Services[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Nu är även termokontakten och kupefiltret bytt..
Vid väldigt snabb affär kan ni få den för 21000 kronor.. Icke prutbart..
Bränslefiltret är inhandlat och ska bara installeras.. Kan ske innan köp annars skickas det med..
Mvh Dale
Vid väldigt snabb affär kan ni få den för 21000 kronor.. Icke prutbart..
Bränslefiltret är inhandlat och ska bara installeras.. Kan ske innan köp annars skickas det med..
Mvh Dale
Senast redigerad av Dalejon den 11 maj 2007, 16:11, redigerad totalt 1 gånger.
Daniel Jonsson