Ta bort tråd :)
-
moggesthlm
- Been thanked: 6 times
miltal?
//Morgan Blom, Stockholm
Kör:
Honda Civic 1.5 Sedan -88
Honda Civic 1.6i 16v K20 swap -89
Honda Legend 3.5 -97
Honda Integra Type - R -99
Honda Accord V6 Hybrid - 07
Honda Civic Tourer -14
Kör:
Honda Civic 1.5 Sedan -88
Honda Civic 1.6i 16v K20 swap -89
Honda Legend 3.5 -97
Honda Integra Type - R -99
Honda Accord V6 Hybrid - 07
Honda Civic Tourer -14
-
Peggen
- Bil: Honda Accord Type-R
- Namn: Henrik Holmgren
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
Kan tänka mig byta mot en fin bes/skattad Accord 2,3i sr 94-98 som har avtagbart drag men i värsta fall fast drag om jag fastnar för bilen
[font=Bradley Hand ITC]Peggen[/font]
-
sk8micke
- Bil: prelude bb6
- Namn: Micke svensson
- Been thanked: 1 time
bilmarknaden är rätt död just nu! å här på hpc är d svårt att sälja nått annat än en crx vtec för 15:-
tyvärr!
Kör: Prelude bb6 stance/track/vip style
www.garaget.org/sk8micke
kört: typ dom flesta hondor 87-02 :lol:
www.garaget.org/sk8micke
-
Peggen
sk8: ja det märks verkligen..även på båt,hus marknaden också allting verkar stå stilla rätt mkt! hehe tur det 
Chrill: ja det är verkligen en special bil utan tvekan och det är nog så fast borde va många som tycker dom är snygga iaf och med 212hk på knappt 1300kg borde dom iaf fatta den går riktigt bra och väghållningen får man ju reda på om man provkör på en slingrig rolig väg, ge den lite gas..en av mina kompisar åkte med mig förra året i bilen och han blev helt till sig även fast han hade haft en snabb bil innan och även en Civic Vti-98 men sen kom det ut en vit ATR och han köpte den direkt utan tvekan..han blev helt till sig när han utan att provköra bara åkte med i den!
Chrill: ja det är verkligen en special bil utan tvekan och det är nog så fast borde va många som tycker dom är snygga iaf och med 212hk på knappt 1300kg borde dom iaf fatta den går riktigt bra och väghållningen får man ju reda på om man provkör på en slingrig rolig väg, ge den lite gas..en av mina kompisar åkte med mig förra året i bilen och han blev helt till sig även fast han hade haft en snabb bil innan och även en Civic Vti-98 men sen kom det ut en vit ATR och han köpte den direkt utan tvekan..han blev helt till sig när han utan att provköra bara åkte med i den!
-
Peggen
Fick ett super generöst bud via mail igår.. på 40 000:- kontant och självklart kunde jag inte tacka nej till den summan och sa ja absolut det får du direkt^^;P
-
Peggen
sk8: visst är det..sånt tar man ju mkt mer seriöst än ett telefonsamtal^^
skram: Tacktack,kan ju bara hålla med men då kan du tänka dig hur grym min är utan Ac vikten,effekttappningen med ac på
hehe
Måste säga att jag har haft bilar med ac,utan ac det kvittar för mig vilket som..är det varmt åker rutorna ner är det kallt går värmen på men alla tycker vi olika tur är väll det
Tack så mycket
skram: Tacktack,kan ju bara hålla med men då kan du tänka dig hur grym min är utan Ac vikten,effekttappningen med ac på
Måste säga att jag har haft bilar med ac,utan ac det kvittar för mig vilket som..är det varmt åker rutorna ner är det kallt går värmen på men alla tycker vi olika tur är väll det
Tack så mycket
- antonjr
- Bil: Honda civic eg6 -92
- Namn: Anton Jakobsson
tur att din kompis inte åkt med i en bil på 5-800häst och 1ton iallafall allt handlar om vad man jämför med
men grymt fin bil förvånad att den inte är såld men ingen får sålt nått så då har ju ingen plats eller pengar till nått nytt kul.....
Honda crx vt -90/ b16 Jrsc 9psi, Såld
Honda civic vti -92/ b16 Turbo 450whp+ 1.85bar på oem foder
Honda civic vti -92/ b16 Turbo 450whp+ 1.85bar på oem foder
- Chrille79

- Bil: CH1
- Namn: Christian Roskjaer
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 23 times
Passa på nu gott folk. Tror bara det är denna och min i championship White kvar.
Att åka i en vråltrimmad typ evo går inte att gämföra. Atr är i princip så hardcore du kan komma med en original bil.
Att åka i en vråltrimmad typ evo går inte att gämföra. Atr är i princip så hardcore du kan komma med en original bil.
Gammal räv...
-
Peggen
Anton: spelar ingen roll...är långt ifrån samma känsla att åka i en ATR ändå
det är jag också men det är nästan inget som är till salu som blir sålt inget man kan göra åt,jag gråter ju inte direkt över det 
Chrille: Min,Din och så köpte min kompis en Vit efter han åket med i min och provkörde
så vi är 3 kvar och 1 vet jag voltade förra året i Göteborg så nu är det bara vi 3 kvar
Det är faktiskt det och väghållningen är helt galen..jag menar jag körde ju kinnekulle 2010 med min på Micheline Exelence däck och det var FÖRSTA gången jag körde bana men ändå körde jag ifrån dom som kom med R-däck,banpreppade bilar,även Subarus fick se sig passerade, det jag fick väldigt många frågor om vad jag hade gjort med min bil,vad jag hade för däck på och när jag gav svaret att den är helt orginal i chassit och att jag körde med sketna gatdäck så häpna dom och blev helt tysta..det gjorde min dag
Chrille: Min,Din och så köpte min kompis en Vit efter han åket med i min och provkörde
Det är faktiskt det och väghållningen är helt galen..jag menar jag körde ju kinnekulle 2010 med min på Micheline Exelence däck och det var FÖRSTA gången jag körde bana men ändå körde jag ifrån dom som kom med R-däck,banpreppade bilar,även Subarus fick se sig passerade, det jag fick väldigt många frågor om vad jag hade gjort med min bil,vad jag hade för däck på och när jag gav svaret att den är helt orginal i chassit och att jag körde med sketna gatdäck så häpna dom och blev helt tysta..det gjorde min dag
- Diesel_018
- Bil: alla hondor
- Namn: Diesel
Chrille79Chrille79 skrev:Passa på nu gott folk. Tror bara det är denna och min i championship White kvar.
Nej det finns en till i uppsala
-
Peggen
Chrilles,Min,Min kompis sen den som var i kalmar som såldes 2007 det kanske är den som är i uppsala nu då
1 voltade förra året och är skrotat i göteborg
alltså såldes det 5 vita till sverige allt som allt verkar det som om jag inte har fel! men nog om det min bil kommer visas upp på Kinnekulle iaf om jag nu inte ska köra då
var ju så sjukt roligt sist
1 voltade förra året och är skrotat i göteborg
alltså såldes det 5 vita till sverige allt som allt verkar det som om jag inte har fel! men nog om det min bil kommer visas upp på Kinnekulle iaf om jag nu inte ska köra då
- Vilot
- Bil: CH1 & YK1
- Namn: Vilhelm Hansson
- Has thanked: 1 time
CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."
Detta citatet säger en hel del om våra ATR'r!
Skippa CTR skaffa ATR gott Honda folk!
Detta citatet säger en hel del om våra ATR'r!
Skippa CTR skaffa ATR gott Honda folk!
CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."
-
tobbe83
- Namn: Tobias Eriksson
- Has thanked: 6 times
Får tyvärr hålla med tidigare skribent om ac, hade det funnits hade jag varit väldigt sugen då jag är galet varm av mig!! Men riktigt snygg och säkerligen grym bil att köra...
Tobias Eriksson
Civic aerodeck 1.5 *såld*
Civic aerodeck 1.5 *såld*
-
sk8micke
- Bil: prelude bb6
- Namn: Micke svensson
Kan oxå hålla med om ac.n använder min mest på vintern faktiskt
skönt å slippa imman.
Nån gång ska jagha en Atr så sjukt coola å snygga bilar, då ska den va vit oxå!
Nån gång ska jagha en Atr så sjukt coola å snygga bilar, då ska den va vit oxå!
Kör: Prelude bb6 stance/track/vip style
www.garaget.org/sk8micke
www.garaget.org/sk8micke
- Regge
- Bil: Honda S2000
- Namn: Erik Regnell
Okey!
Om man letar och vill ha en sjukt ovanlig bil = ATR
Men skippar att köpa den pga att den inte har AC? Kan man inte eftermontera AC, kan väll inte vara så svårt?
Lycka till med försäljningen!
Om man letar och vill ha en sjukt ovanlig bil = ATR
Men skippar att köpa den pga att den inte har AC? Kan man inte eftermontera AC, kan väll inte vara så svårt?
Lycka till med försäljningen!
KÖR:
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
Chrille79 skrev:Borde gå rätt lätt då ingen atr hade ac. Det eftermonterades i hamnen på alla. Så som jag har hört det.
Nu tillbaka till ämnet...
Jag har haft 2 ATR och jag vill minnas att jag hade AC på min röda svensålda -99
ledsen om jag förstör tråden ännu mer..
Kör -Accord Type-R -99
Körde:
-Civic Type-R -05
-Integra Type- DC5 -02
-Civic VTi -98
-Civic Type-R -05
-Accord Type-R-99
-Civic VTi hb -92
-Civic Lsi hb -95
--I once had an Audi S3...sold it after a DC5 Integra Type R ate me for breakfast--
Körde:
-Civic Type-R -05
-Integra Type- DC5 -02
-Civic VTi -98
-Civic Type-R -05
-Accord Type-R-99
-Civic VTi hb -92
-Civic Lsi hb -95
--I once had an Audi S3...sold it after a DC5 Integra Type R ate me for breakfast--
-
Peggen
tobbe83: Jag som föddes varmblodig och blir lätt varm av mig klarar mig väldigt lätt utan ac på sommaren i den eftersom jag är den smarta killen som kör ner framrutorna stegvis beroende på vart man åker och får höra alla goa sommarljuden,får frisk luft in i coupen
tycker faktiskt att ATRen är bra att ta bort imman fort utan ac.
Tack så mycket kul att höra att det är fler än jag som tycker den är riktigt snygg, köra är det fanimej rena drömmen dock är det enda negativa med bilen enligt mig är att jag tycker man skulle haft en 6e växel så man slipper ligga på så höga varv vid landsvägskörning, vingen gör en lite galen när man precis köpt bilen och kör den i början innan man vet med sig att vingen tillhör bilen,det är inget bakom en
sk8micke: Håller med helt och hållet så sjukt coola,snygga är dom, speciellt i vitt faktiskt..även fast jag tycker Pirate blacken är grymt snygg i solljuser när den skimmrar Svart/Lila pearl..min bror hade en Pirate Black och den fastna jag för men sen fick jag syn på Vit och bestämde mig direkt att vit är drömfärgen på en sån
Du kommer verkligen INTE bli besviken när du köper,äger en ATR själv.! allt i ett bil om något!
Regge: Nej ska inte vara några större problem vad jag hört, Tack så mycket just nu är den inställd i garage för vinterförvaring och upppallad på bockar med varma täcken över sig,nytvättad under,längtar till våren
Chucky: Ingen fara.. min bror hade ac på sin svensksålda 99 pirate black också men även den enda ATRen i sverige som från fabrik kom med Avtagbarg Drag
vilket inte direkt användes ofta men som sagt bilen är ju en alltiallo bil ända ut till fingertopparna..till och med förgjort för att ha barnstol ibak osv 
Tack så mycket kul att höra att det är fler än jag som tycker den är riktigt snygg, köra är det fanimej rena drömmen dock är det enda negativa med bilen enligt mig är att jag tycker man skulle haft en 6e växel så man slipper ligga på så höga varv vid landsvägskörning, vingen gör en lite galen när man precis köpt bilen och kör den i början innan man vet med sig att vingen tillhör bilen,det är inget bakom en
sk8micke: Håller med helt och hållet så sjukt coola,snygga är dom, speciellt i vitt faktiskt..även fast jag tycker Pirate blacken är grymt snygg i solljuser när den skimmrar Svart/Lila pearl..min bror hade en Pirate Black och den fastna jag för men sen fick jag syn på Vit och bestämde mig direkt att vit är drömfärgen på en sån
Regge: Nej ska inte vara några större problem vad jag hört, Tack så mycket just nu är den inställd i garage för vinterförvaring och upppallad på bockar med varma täcken över sig,nytvättad under,längtar till våren
Chucky: Ingen fara.. min bror hade ac på sin svensksålda 99 pirate black också men även den enda ATRen i sverige som från fabrik kom med Avtagbarg Drag
-
Peggen
Nu är det dags för mig att sälja Accorden och säga farväl om jag nu får sålt den! säljer den pga av att jag vill köpa mig något nytt som även har dragkrok då jag inte vill montera dit en på denna även om det är en avtagbar.