Honda civic coupé 1.5 lsi
Hej!
Nu är det dags att sälja bilen då varken tid eller lust finns att göra iordning den.
Det är en Honda civic coupé från 95.
Bilen är obesiktigad och oskattad vilket innebär att den måste hämtas på kärra.
Bilen startar och går och köra med lite batteri hjälp.
Jag vill bli av med bilen innan fredag den 24 Augusti annars hamnar den på skroten.
Problemet med bilen är att den saknar handtag på passagerarsidan och förarsidan och skadad efter inbrott, Och inredningen i bagagen saknas efter föregående ägare.
Priset med sommarfälgarna är 2500. (Fastpris) Finns vinterdäck för en billig peng.
Bilder finns på http://www.garaget.org/Loppan95.
Ni kan ringa mig på 0703 31 26 82 mellan 10 - 22 är jag åtkommlig på telefon annars kan ni skicka mail på liven674@gmail.com och bilen står i Mölndal.
//Christoffer
Nu är det dags att sälja bilen då varken tid eller lust finns att göra iordning den.
Det är en Honda civic coupé från 95.
Bilen är obesiktigad och oskattad vilket innebär att den måste hämtas på kärra.
Bilen startar och går och köra med lite batteri hjälp.
Jag vill bli av med bilen innan fredag den 24 Augusti annars hamnar den på skroten.
Problemet med bilen är att den saknar handtag på passagerarsidan och förarsidan och skadad efter inbrott, Och inredningen i bagagen saknas efter föregående ägare.
Priset med sommarfälgarna är 2500. (Fastpris) Finns vinterdäck för en billig peng.
Bilder finns på http://www.garaget.org/Loppan95.
Ni kan ringa mig på 0703 31 26 82 mellan 10 - 22 är jag åtkommlig på telefon annars kan ni skicka mail på liven674@gmail.com och bilen står i Mölndal.
//Christoffer
- Fixxe

- Bil: Suzuki/Toyota
- Namn: Fredrik Heijel
- Has thanked: 64 times
- Been thanked: 93 times
bilen såld.
ta övrig disskusion via PM tack.
ta övrig disskusion via PM tack.
Fredrik Heijel | 0702 - 986 355 | Fixxe Engineering AB
Toyota RAV4 Gazoo Racing -24
Suzuki Swift Sport -14