Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Honda Civic EG5
- Frallam
- Bil: Nissan s13 med K24
- Namn: Frans Hansson
Säljer min honda civic esi (EG5) -92 den har gått 20700mil då jag inte har tid eller lust att fixa den.
Den är obesiktigad och avställd pga högt HC. Går att starta och går bra i motor
Toppen är nyrenoverad och katten är hel
skivor och klossar runtom är så gott som nya sitter även stålomspunna bromsslangar
Rostlagad i balkarna bak
4-2-1 grenrör till 2,5" avgas (decat medföljer)
Inget billjud, är kabel dragen för Slutsteg i bagaget(plus, jord, lågnivå/rca och remote) och iso kontakt för stereo
sitter Amber corners på(orange blinkersglas, org vita följer med samt ett par "styling" lampor som satt på när jag köpte bilen, om du vill ha dem annars slänger jag dem)
Godkännda sommardäck sitter på bilen (finns inga vinterhjul)
saker som du får med vid köp: 4st 17" team dynamics fälgar utan däck, detcat, ögonlock och en stylingfront.
Säger 10000:- BVSA eller bud, vill gärna bli av med den då den bara tar plats. kan sälja mina "kassa" xxr 002 svarta för 1800:- med bilen om så önskas, fälgbanan behöver poleras om eller lackas.
skavanker och annat syns på bilderna
http://s1118.photobucket.com/user/Frall ... t=3&page=1
Bilen finns i Höganäs ~2 mil norr om Helsingborg
Mvh,
Frans
Den är obesiktigad och avställd pga högt HC. Går att starta och går bra i motor
Toppen är nyrenoverad och katten är hel
skivor och klossar runtom är så gott som nya sitter även stålomspunna bromsslangar
Rostlagad i balkarna bak
4-2-1 grenrör till 2,5" avgas (decat medföljer)
Inget billjud, är kabel dragen för Slutsteg i bagaget(plus, jord, lågnivå/rca och remote) och iso kontakt för stereo
sitter Amber corners på(orange blinkersglas, org vita följer med samt ett par "styling" lampor som satt på när jag köpte bilen, om du vill ha dem annars slänger jag dem)
Godkännda sommardäck sitter på bilen (finns inga vinterhjul)
saker som du får med vid köp: 4st 17" team dynamics fälgar utan däck, detcat, ögonlock och en stylingfront.
Säger 10000:- BVSA eller bud, vill gärna bli av med den då den bara tar plats. kan sälja mina "kassa" xxr 002 svarta för 1800:- med bilen om så önskas, fälgbanan behöver poleras om eller lackas.
skavanker och annat syns på bilderna
http://s1118.photobucket.com/user/Frall ... t=3&page=1
Bilen finns i Höganäs ~2 mil norr om Helsingborg
Mvh,
Frans
Har du bild på dina xxr samt 17"arna?
vad är det för tum på xxr:en?
kan du mejla bilderna till janir10@hotmail.com
eller mmsa till 0704659965
mvh
vad är det för tum på xxr:en?
kan du mejla bilderna till janir10@hotmail.com