Volvo V50 -04

Sälj din Bil här
Användarvisningsbild
Axzza
Bil: Honda Del Sol
Namn: Lasse Wilhelmsson

Ska hjälpa mig far att få sålt sin bil då han fick för sig att han skulle ha en ny. Saxad beskrivning från Blocket-annonsen.

Volvo V50 2,4
Mätarställning: 168xx mil
Färg: Titanium grå Metallic
Karosseri: Kombi
Info: ABS bromsar, ACC/Klimatanläggning, Airbag förare & passagerare, Antisladdsystem, CD-stereo, Elhissar fram och bak, Elspeglar, Farthållare, Fjärrstyrt c-lås, Färddator, Larm, LM-fälgar, Multifunktionsratt, Rails, Servostyrning, Sidoairbag, Stolvärme fram, Svensksåld, Yttertemperaturmätare. Fint skick, Sommarhjul på alu-fälg och vinterdäck på plåtfälg.

Nya bromsskivor och klossar runt om bytta i somras.
Givetvis fler slitagedelar bytte, service är skött som den ska.
Den var inne på kemtvätt av inredningen och en grundlig tvätt av utsidan hos Mr Cap senast idag (20/12).
Fattas ett täcklock till lyktspolningen höger fram och så finns det några små märken längst ner på stötfångaren vänster fram men annars inget märkvärdigt.

Vid intresse maila, ring eller smsa.
De två sistnämna föredrar jag om ni gör mellan klockan 16-22 på vardagar. Helger kan ni ringa när som.
Varmt välkomna att ta en titt på och provkör bilen!
Med reservation för felskrivning.

Sätter prislappen på 44500kr. Givetvis går det att diskutera PÅ PLATS.
Är inte i behov att skänka bort bilen så behåll skambuden.

Obs. För seriösa HPC medlemmar kan jag säga att 41k är absoluta minimum. Kamremmen är inte bytt på bilen eftersom det ska göras vid 18.000 mil, och motorlampan lyser. Motorlampan tyder på luftmängdsmätare men bilen går precis som den ska göra ändå därav ingen åtgärd ännu. För övrigt mycket bil för pengarna, säljes endast för att farsan har börjat pendla en del så han köpte en nyare diesel, tyvärr ingen Honda dock ;)

Bilen finns i Ängelholm, Skåne.

Mobil: 0722438765
Mail: Lasseman_93@hotmail.com
Att skriva här i tråden eller skicka PM går också bra!

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

Med vänliga hälsningar
Lasse
Lasse Wilhelmsson
Ängelholm