Intressekoll: Honda Prelude BA4 -91

Sälj din Bil här
Användarvisningsbild
Axzza
Bil: Honda Del Sol
Namn: Lasse Wilhelmsson

Min flickvän funderar på att byta tillbaks till något mindre igen, så här kommer en intressekoll på hennes BA4.

Färg: Röd (R-51)
Årsmodell: 1991
Miltal: 20.xxx mil
Besiktigad 2013-11-27 UA
Skattad (1554kr) i December
Sommardäck i bra skick på 17" alufälgar
Vinterdäck så gott som nya på 14" alufälg, (Obs. Vet ej om dessa ingår i affär.)
Kamremmen byttes och en service gjordes i slutet av 2013.

Hyfsat bra skick, tomgångsmotor bråkar ibland, en buckla mellan hjulhus och dörr på vänstersidan, lite rost i skärmkanter samt trösklar. Skinnklädsel en aning sliten här o var. Elhiss förarsida trasig.
Lite kärlek så har du en riktigt fräck BA4 i bra skick! Riktigt pigg bil som ändå går att köra billigt.

Har inga färska bilder på den, hittade några gamla bilder från 2009, bilen ser i stort sett likadan ut nu fast fälgarna är svartmålade och fronten är bytt till OEM. Toningen är borttagen.
Bild
Bild

Eftersom priset måste finnas med så får det bli cirka 15k. Detta får diskuteras vidare med min flickvän och hennes far för det har jag faktiskt ingen aning om men jag tror själv att det hamnar i närheten.
Bilen finns i Ängelholm. Detta är som sagt bara en intressekoll än sålänge, bilen lär komma ut på blocket nu i veckan och då kommer annonsen uppdateras med pris osv. Vill bara ge HPC-medlemmar en chans att tänka innan den kommer ut till allmän beskådan!

Mvh Lasse
Lasse Wilhelmsson
Ängelholm