Honda Accord LXi ´88
Fick flashbacks av min gamla crx och skulle vilja byta till mig en sån,alternativt en Ek3 114hk mot min Accord.
124hk crx av intresse.. inte 107häst.
1988, ~15800 mil
Honda Accord Lxi usa-import (schyssta fördelar.såsom de kollar enbart COvärdet på avgastest,och det har gränsen 4,5. Riktigt högt.)
Nybesiktad utan anmärkning (villkorstvå på helljus som är fixat nu)
Fräscha bromsar,
nybytt vattenpump och rem till detta.
Ground control coiloversleeves
året runt däck på original alufälg mycket gummi kvar
Sparcoratt
kul finesser såsom elhissar runtom,eltaklucka,centrallås,servostyrning, ac(urkopplad men vet inte varför..kanske dålig?) farthållare. Massor av utrymme i denna för vad man nu kan tänka sig göra.
Det negativa med den..
Elhissen på passagerarsidan fram fungerar inte.. gjorde det ett tag men kan tro säkringen är trasig. Inget jag kollat än faktiskt.
tankmätaren står ständigt på fullt.
Sliten i skärmen bak,kan skicka med två st skärmbreddare vid köp så ni kan skicka över det dåliga. Se bilder.
Utöver det startar den ALLTID och går precis som den ska göra. Inga konstigheter alls med den och besiktningen var nöjd med den dessutom vilket gladde mig.
De byten jag på rak arm är sugen på är en 124hk CRX eller en Ek3 114hk.
Shoot!
OBS!! De fälgarna som ej är Honda original finns inte att tillgå! INTE EXISTERANDE.

124hk crx av intresse.. inte 107häst.
1988, ~15800 mil
Honda Accord Lxi usa-import (schyssta fördelar.såsom de kollar enbart COvärdet på avgastest,och det har gränsen 4,5. Riktigt högt.)
Nybesiktad utan anmärkning (villkorstvå på helljus som är fixat nu)
Fräscha bromsar,
nybytt vattenpump och rem till detta.
Ground control coiloversleeves
året runt däck på original alufälg mycket gummi kvar
Sparcoratt
kul finesser såsom elhissar runtom,eltaklucka,centrallås,servostyrning, ac(urkopplad men vet inte varför..kanske dålig?) farthållare. Massor av utrymme i denna för vad man nu kan tänka sig göra.
Det negativa med den..
Elhissen på passagerarsidan fram fungerar inte.. gjorde det ett tag men kan tro säkringen är trasig. Inget jag kollat än faktiskt.
tankmätaren står ständigt på fullt.
Sliten i skärmen bak,kan skicka med två st skärmbreddare vid köp så ni kan skicka över det dåliga. Se bilder.
Utöver det startar den ALLTID och går precis som den ska göra. Inga konstigheter alls med den och besiktningen var nöjd med den dessutom vilket gladde mig.
De byten jag på rak arm är sugen på är en 124hk CRX eller en Ek3 114hk.
Shoot!
OBS!! De fälgarna som ej är Honda original finns inte att tillgå! INTE EXISTERANDE.

Nu på blocket.
Priset är inte alls skrivet i sten.
Behöver bli av med den snarast för att finansiera nytt bygge,hinner den jag vill ha bli såld behåller jag denna och kastar på några roliga hjul.
http://www.blocket.se/sodermanland/Hond ... 7.htm?ma=1
Priset är inte alls skrivet i sten.
Behöver bli av med den snarast för att finansiera nytt bygge,hinner den jag vill ha bli såld behåller jag denna och kastar på några roliga hjul.
http://www.blocket.se/sodermanland/Hond ... 7.htm?ma=1