Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Honda Civic 1,6 i- DTEC Sport -13
Hej
Tänkte sälja pendlarbilen då jag inte har något behov av den längre. Lägger ut den här först till ett prutat och klart pris!
Jag köpte bilen i December, då hade den rullat 100 mil. Igår ticka den över på 1000 mil.
Honda Civic 1,6 i- DTEC Sport
Mätarställning: 10xx mil
Färg: Mörkgrå Metallic
Karosseri: Halvkombi
Info: Diesel, ABS bromsar, ACC/Klimatanläggning, Airbag förare & passagerare, Elhissar fram och bak, Elspeglar, Farthållare, Fjärrstyrt c-lås, Färddator, LM-fälgar, Multifunktionsratt, Servostyrning, Audiopkt, Parkeringskamera, Bluetooth handsfree, Elinfällbara ytterspeglar, Varselljus med ljusdioder.
Ingår två set 17" orginalfälgar med fina Michelin sommar och vinterdäck.
Skattebefriad till 2018
Nybilsgaranti till 2016
Pris: 160.000
Samma pris som billigast på blocket som har rullat 4000 mil och med ett set fälgar.
Nås på PM.

Tänkte sälja pendlarbilen då jag inte har något behov av den längre. Lägger ut den här först till ett prutat och klart pris!
Jag köpte bilen i December, då hade den rullat 100 mil. Igår ticka den över på 1000 mil.
Honda Civic 1,6 i- DTEC Sport
Mätarställning: 10xx mil
Färg: Mörkgrå Metallic
Karosseri: Halvkombi
Info: Diesel, ABS bromsar, ACC/Klimatanläggning, Airbag förare & passagerare, Elhissar fram och bak, Elspeglar, Farthållare, Fjärrstyrt c-lås, Färddator, LM-fälgar, Multifunktionsratt, Servostyrning, Audiopkt, Parkeringskamera, Bluetooth handsfree, Elinfällbara ytterspeglar, Varselljus med ljusdioder.
Ingår två set 17" orginalfälgar med fina Michelin sommar och vinterdäck.
Skattebefriad till 2018
Nybilsgaranti till 2016
Pris: 160.000
Samma pris som billigast på blocket som har rullat 4000 mil och med ett set fälgar.
Nås på PM.