Tänkte se om någon var sugen på att ta över trotjänaren eftersom jag behöver plats i bilparken.
28k mil.
B18c4.
Eltaklucka.
Supersprint axleback.
Skunk2 knopp.
Nya projectordimljus.
Delvis hydrodippad inredning.
Hel och fin i säten.
Finns vinterdäck på org fälg men jag har aldrig vinterkört den.
Finns en servicebok med lite sporadiska stämplar haha.
Sitter lite mysiga klibbor pån, mest bak.
Tonade rutor bak.
Insynsöverdrag till koffert.
NYBES!
I min ägo har olja samt hamp filter bytts varje år.
Nya skivor bak samt nytt hjullager höger bak förra året.
Motorn tar ingen nämndvärd olja.
Startar direkt i alla väder.
Sänkt av mig med sänkfjädrar.
Fungerat väldigt bra för mig, kör den varje dag till jobbet osv.
Helt okej helhetsintryck men tyvärr ganska sliten efter sina 28000 mil, finns bucklor/repor värst är bakluckan som fått en törn, samt lite lacksläpp höger bak.
Sprayburk med rätt färgkod ingår.
Ingen rost egentligen
Dåligt:
Förra ägaren tyckte det var kul att sytla bilen och kapade i framskärmarna och satte dit nåt jävla scoop i krom med inbyggd blinkers, jag har bytt skärmarna till några med samma färgkod från en mb6 men färgen skiljer, syns tydligt i vissa sken.
Efter att jag bytte hjullager höger bak så började absgivaren krångla där, schimsade och hade mig tills jag tröttnade och plockade ur abslampan inför bes förra året, då såg jag även att någon redan plockat ur srs-lampan så man behöver inte oroa sig för varningslampor
Växellänkaget är rätt glappigt, lådan vill gärna skrapa när man lägger i 5an, speciellt vid höga varv. Kan vara lite trög i lådan vid höga varv allmänt.
Ibland när den är kall och innan den blir varm kan den tveka/ typ missa lite, varit så den jag köpte bilen, väl varm går den perfekt.
I övrigt tight bil, inga klonk eller dåliga lager som tjuter.
För detta pris ingår 17" alufälg med halvbra däck enligt denna bild: (När jag precis köpt den)

Bilder tagna idag:

Har en hel del reservgrejer som kan hänga med, typ generator, ny rotor, startmotor OCH en MINT y21 ala 11k mil som kan hänga med till pristillägg om man vill. Inte en skruv säljs innan bilen är såld!!!
Finns även ett par väldigt fina Tenzo R 17" med toyo T1R som köptes nya inför förra året av mig som kan köpas till.
Wink mirrorn vill jag behålla.
Jag heter Gustav och du når mig på pm eller sms/ringa 0706855663