17" fälgar till s2000
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
-
C.moon.S2k
Med däck?
några kantstötningar?
några kantstötningar?
<!--sizeo:6--><span style="font-size:24pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->www.WARGTRADING.com<!--sizec--></span><!--/sizec-->
Simon Varg
Simon Varg
-
C.moon.S2k
Ok vissa brukar dock annonsera om fälgar även fast däck sitter på!
Är fälgarna Pulverlackade?
Är fälgarna Pulverlackade?
<!--sizeo:6--><span style="font-size:24pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->www.WARGTRADING.com<!--sizec--></span><!--/sizec-->
Simon Varg
Simon Varg
-
C.moon.S2k
Simon Varg
Simon Varg
-
Ashleigh Jones
Är intresserad!JF. skrev:ska försöka ta några bilder imorron!
Skicka gärna bilder till marcus-lindblom@hotmail.com
Marcus Lindblom
-
C.moon.S2k
Är fälgarna sålda?
Simon Varg
Simon Varg
-
JohanS2000
Tjena!
Undrar bara om du har fälgarna kvar
Undrar bara om du har fälgarna kvar
-
JohanS2000
Har du möjlighet att maila bilder till mig samt hur mycket det är kvar på däcken samt vart fälgarna finns.
johan.agardh@gmail.com
Johan Agardh
johan.agardh@gmail.com
Johan Agardh