Säljer min phantom varvräknare 5" med shift light och upp till 10000 rpm, då den är för stor och inte passar mig.
Den är bara använd i ett par minuter i testsyfte.
Säljer den för 1500:- prutat och klart.
Den finns i helsingborg och kan skickas dock SÅ STÅR KÖPAREN FÖR FRAKTEN.
[attachment=31850:autometer.jpg]
/kristofer
0708337562
Autometer Phantom varvräknare säljes.
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
Jaa .. rätt mycket damm =) hehe skoja ! .. se nu till att damma av din bil istället ! 
0738-23 15 65
Malmö
<!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->SODERVIDINGE.SE<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->
<!--fonto:Comic Sans MS--><span style="font-family:Comic Sans MS"><!--/fonto-->K20 iS tHe SHiT!
Civic EG6 K20 <!--fontc--></span><!--/fontc-->
<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Civic EP3 Type-R-02
Civic Eg6 B20-92
-//- Turbo
Yamaha R6-01
CRX B16 Vtec-91
CRX D16-90 Turbo
-//- N/A
CRX D16-89 (Show no go!)
0738-23 15 65
Malmö
<!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->SODERVIDINGE.SE<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->
<!--fonto:Comic Sans MS--><span style="font-family:Comic Sans MS"><!--/fonto-->K20 iS tHe SHiT!
Civic EG6 K20 <!--fontc--></span><!--/fontc-->
<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Civic EP3 Type-R-02
Civic Eg6 B20-92
-//- Turbo
Yamaha R6-01
CRX B16 Vtec-91
CRX D16-90 Turbo
-//- N/A
CRX D16-89 (Show no go!)
-
krollan
- Bil: del sol vti-t
- Namn: Kristofer Andersson
löste det sista idag en liten spricka i fördelar locket som man inte hade märkt om jag inte fått mig ett par kyssar.
Detta e tok billigt med tanke på att i en annan annons här så begär dem 1200:- för kopian av denna mätare!!!!!
Detta e tok billigt med tanke på att i en annan annons här så begär dem 1200:- för kopian av denna mätare!!!!!
Kristofer Andersson
medlemnr. 557
Man ska ha testat allt utom folkdans och sin syster.
medlemnr. 557
Man ska ha testat allt utom folkdans och sin syster.
-
Peter_Karlsson
- Bil: MB6
- Namn: Peter Karlsson
Du har PM!
<a href="http://www.hondaklubben.com/forum/index.php?showtopic=45586&st=0&p=463241&#entry463241" target="_blank"><!--coloro:#48D1CC--><span style="color:#48D1CC"><!--/coloro-->Civic Vei/Vti <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Raceprojekt<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--colorc--></span><!--/colorc--> -95</a>