S: Oljekyl, Oljesandwich, Knocklink, Bailey dump, Lättviktsh

Bildelar samt övrigt
Kategoriregler
  1. Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
  2. Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
  3. "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
    Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud.
  4. Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
  5. Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.

MVH Styrelsen
vad är lustgas?

Ni når mig på c_blue66 (a) hotmail.com eller 0739342037 mellan kl 11 och 21 varje dag. Hinner jag inte svara så kan ni skicka mig Erat nummer så ringer jag upp Er så snart jag har möjlighet. Jag kan skicka sakerna men då gäller förskottsbetalning och köparen betalar frakten.

Setrab oljekylare på 17 rader. Fungerar kanon som alla Setrabkylare gör. Slangarna medföljer såklart. Nypris 1495 kr. Mitt pris 1000kr prutat och klart.
Bild

Bild

Okänd oljekylare. Har blåst igenom den och den är skräpfri innuti. ca 12x20 cm stor. 100kr prutat och klart.
Bild

Knocklink som varnar för sprikningar. Har byggt en ny panel till ljusdioderna så man kan montera denna snyggare i instrumentpanelen.Går självklart att bygga tillbaka till orginal utförande. Knacksensor medföljer. Nypris 1675kr. Mitt pris 1300 kr.
Bild

Bild

Bild

Bailey DV26 dubbelkolvs dumpventil. Svarteloxerad i mycket bra skick. Nypris 1300kr. Mitt pris 800kr.
Bild

<!--coloro:Red--><span style="color:Red"><!--/coloro--><!--sizeo:5--><span style="font-size:18pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Lättviktshjulbultarna är sålda!<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc-->

Två helt nya LUKE 6 punktsbälten. Ett av dem är med mustashstrap dvs de två under strapparna går runt juvelerna och inte över dem. Det andra är ett vanligt 6 punktsbälte. Ögglor medföljer såklart i paketet. Båda bältena är för öggleinfästning på alla strappar. Bältena kostade 2683kr och 2553kr nya. Mitt pris: 3600kr för båda. Säljes endast tillsammans!
Bild

Bild

Pris/utgångsbud: Se lista
Plats/närmaste stad: Norra Sthlm
Senast redigerad av vad är lustgas? den 6 oktober 2008, 17:20, redigerad totalt 1 gånger.
Christian Lange
vad är lustgas?

Bild

Bild

Bild

Bild
Christian Lange
vad är lustgas?

Jag har fått frågor på hur stora kylarna är så här kommer ett förtydligande. :)

Setrab kylaren är en sådan här:

<a href="http://trendab.jetshop.se/ShowProduct.aspx?prodid=214" target="_blank">http://trendab.jetshop.se/ShowProduct.a ... did=214</a>

Bilder på min med tumstock.

Bild

Bild

Bild

Bild

Bilder på den andra kylaren med tumstock:

Bild

Bild

Bild

mvh C
Christian Lange
Skriv svar