portad k20a2 topp

Bildelar samt övrigt
Kategoriregler
  1. Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
  2. Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
  3. "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
    Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud.
  4. Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
  5. Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.

MVH Styrelsen
kojima

Hej
K20a2 topp säljes. Portad av headgames i usa.
Inte körd en meter sedan sätena mira frästes och förbränningsrum portades på mmr.
Helt nya Skunk2 ventiler och helt nya ferrea bronz styrningar (är monterade) ingår. Ev Kan ventilfjädrar , retainers , knaster, kammar, vipparmsbrygga, ventilkåpa, portat rbc insug mm köpas till.
Flödes paper finns.

Ring gärna på 0722271980 för mer info.
Bilder kan ordnas till seriöst intresserade.

Pris - 16000 Självklart diskuterbart jag är absolut inte omöjlig, har två st toppar och det känns onödigt. bara portningsjobbet i usa gick på 2000$, alltså massor med pengar nerlagt.
kojima

Nytt jul pris 14000:-.
Skriv svar