S2000 fälgar 08-09/CR (vita) bytes mot andra S2000 fälgar
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
Hej,
Egentligen hade jag tänkt att jag skulle låta lacka om de vita fälgarna som satt på min S2000 när jag köpte den, till orginal grå eller till gunmetall som på CR.
Men innan jag gör det kan det ju vara värt ett bytesförsök, kanske finns det nån här som funderat på att lacka sina vita?
Det är alltså likadana fast i orginalfärg jag är mest intresserad av att byta till, men även andra byten kan vara intressant.
Mina är helt oskadade och har fräscha Bridgestone Potenza på. Jag kan ordna med omkrängning av gummi här i Göteborg om man vill bya bara fälgar och inte däck.
Kom med förslag!
Egentligen hade jag tänkt att jag skulle låta lacka om de vita fälgarna som satt på min S2000 när jag köpte den, till orginal grå eller till gunmetall som på CR.
Men innan jag gör det kan det ju vara värt ett bytesförsök, kanske finns det nån här som funderat på att lacka sina vita?
Det är alltså likadana fast i orginalfärg jag är mest intresserad av att byta till, men även andra byten kan vara intressant.
Mina är helt oskadade och har fräscha Bridgestone Potenza på. Jag kan ordna med omkrängning av gummi här i Göteborg om man vill bya bara fälgar och inte däck.
Kom med förslag!