Honda civic vt strålkastare
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
-
x-ray
- Bil: civic VT
- Namn: Robert Andersson
Hej!
Eftersom bilen är såld så har jag inte längre någon nytta av dessa strålkastare som jag hittade i garaget så därför tänkte jag höra om det är någon här som är i större behov av dom ?
Pris: gav själv 1500 kr för dom så om jag kan få tillbaka 1000 kr så är jag nöjd,men om inte du är nöjd så tar jag gärna emot ett bud.
Är inte jätte aktiv här inne så strunta gärna i pm och släng iväg ett mail istället till speed_ticket@hotmail.com
eller så når ni mig på 0735355568 (skickar bild via mms eller mail)
Mvh/Robert
Eftersom bilen är såld så har jag inte längre någon nytta av dessa strålkastare som jag hittade i garaget så därför tänkte jag höra om det är någon här som är i större behov av dom ?
Pris: gav själv 1500 kr för dom så om jag kan få tillbaka 1000 kr så är jag nöjd,men om inte du är nöjd så tar jag gärna emot ett bud.
Är inte jätte aktiv här inne så strunta gärna i pm och släng iväg ett mail istället till speed_ticket@hotmail.com
eller så når ni mig på 0735355568 (skickar bild via mms eller mail)
Mvh/Robert